SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dopasuj lokatę do swoich potrzeb” w kampanii PKO BP

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa lokaty 6+6 w PKO BP. Akcja – przygotowana przez firmy Testardo Gram, Hypermedia i ZenithOptimedia – przebiega pod hasłem „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb”.

Rozpoczynająca się właśnie kampania lokaty 6+6 w PKO BP reklamuje jej elastyczność, informując, że to użytkownik decyduje, czy oszczędzać przez sześć czy dwanaście miesięcy, a oprocentowanie w skali roku wynosi odpowiednio 4,4 proc. lub 4,6 proc. Przekaz pod hasłem „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb” podkreśla również bezpieczeństwo gwarantowane przez tę ofertę.

Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TV4, TVN24, Polsat, stacje tematyczne z pakietu Discovery i At Media) oraz internecie (Onet, Wirtualna Polska, Interia, Money, Bankier, Nasza-klasa, Gadu-Gadu), obejmując również oddziały PKO BP (plakaty, ulotki i naklejki wielkoformatowe).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, działania w internecie realizuje agencja Hypermedia, a za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb” w kampanii PKO BP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
helena
żenada a nie kampania reklamowa
odpowiedź
User
rt55
zobacz sobie tu:

http://dobra-lokata.blogspot.com
odpowiedź