Dorota Gardias i Maciej Kurzajewski wśród ambasadorów biegu charytatywnego PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski zaczął kampanię pod hasłem „Pomagamy z każdym krokiem” wspierającą akcję społeczną PKO Bieg Charytatywny. Wśród jej ambasadorów są prezenterka TVN Dorota Gardias i dziennikarz TVP Maciej Kurzajewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dorota Gardias i Maciej Kurzajewski wśród ambasadorów biegu charytatywnego PKO BP (wideo)

PKO Bieg Charytatywny wystartuje 19 września jednocześnie na 12 stadionach w różnych miastach (Bydgoszczy, Gdańsku, Koszalinie, Krakowie, Lidzbarku Warmińskim, Lublinie, Łodzi, Łomży, Mikołowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu). Zawodnicy tworzący pięcioosobowe drużyny przez godzinę będą pokonywać kolejne 400-metrowe okrążenia, z których każde zostanie przeliczone na jeden obiad dla dziecka sfinansowany przez Fundację PKO Banku Polskiego, a najlepsze zespoły otrzymają nagrody.

Drużyny do udziału w biegu można rejestrować na stronie pkobiegcharytatywny.pl, opłata startowa to minimum 25 zł na cel charytatywny, odpowiedni dla danego miasta.

Ambasadorami akcji są prezenterka TVN Dorota Gardias, dziennikarz TVP Maciej Kurzajewski oraz byli sportowcy: Artur Partyka i Paweł Januszewski. Kurzajewski poprowadzi też imprezę i pobiegnie w Poznaniu, Partyka w Łodzi, a Januszewski w Warszawie. W akcji wezmą również udział inni znani sportowcy: Sebastian Chmara (poprowadzi bieg w Bydgoszczy), Marek Plawgo (w Lidzbarku Warmińskim), Marek Kolbowicz (w Koszalinie) oraz Piotr Gruszka (pobiegnie jako gość w Mikołowie).

Maciej Kurzajewski od kilku lat wspiera akcje biegowe organizowane i sponsorowane przez PKO BP, a jesienią 2013 roku wystąpił w kampanii komercyjnej banku razem z Szymonem Majewskim.

Obecnej akcji towarzyszą działania reklamowe w internecie (m.in. na Facebooku - poprzez standardowe reklamy i aplikację konkursową, która zostanie udostępniona na początku września), radiu oraz na outdoorze.

Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & tribal, za działania w internecie odpowiada agencja OS3, za zakup mediów - domy mediowe Value Media i McCann, a za wsparcie eventowe - agencja Mediaster.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia