SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota N. Haller będzie budowała markę Honor w Polsce

Dorota N. Haller objęła stanowisko dyrektorki obszaru marketingu marki technologicznej Honor - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeszła z Huawei, z którym była związana od 2017 roku.

Dorota N. HallerDorota N. Haller

Dorota N. Haller jako marketing communications and PR director będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych chińskiej marki smartfonów i elektroniki użytkowej Honor, która po przerwie wraca na polski rynek. Zajmie się zbudowaniem od podstaw zespołu marketingu, strategii, pozycji i wizerunku brandu w Polsce.

- Honor robi swoisty come back na rynek polski, jest jednak na początku swojej drogi, jeśli chodzi o rozpoznawalność i wizerunek marki. Tak więc, wchodzę we własne buty w innej marce, bo lubię budować biznes, marki i zespoły - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota N. Haller.

Ekspertka wskazuje też swoje największe zawodowe wyzwanie w nowej firmie. - Wchodzę do znanego mi już biznesowo i marketingowo środowiska. Największym wyzwaniem będzie powtórzenie własnego sukcesu. Chcę spowodować, by Honor był marką silną i lubianą, by ten biznes bardzo rósł i polscy konsumenci go pokochali. Zaczynamy poniekąd od zera. Najważniejsze jest zbudowanie efektu skali marketingowo i biznesowo, razem z teamem i współpracownikami - mówi nam Dorota N. Haller

Dorota N. Haller przeszła z Huawei

Od 2017 roku Dorota N. Haller stała na czele marketingu Huawei, z firmą pożegnała się z końcem maja. Początkowo była CMO odpowiedzialną za obszary marketingu, komunikacji i digitalu. Wiosną 2021 roku - po połączeniu działów marketingu i e-commerce, przejęła też odpowiedzialność za dział handlu w internecie. Rok temu awansowała w firmie na stanowisko wiceprezeski marketingu na Europę Centralą, Wschodnią, Turcję, kraje nordyckie i Kanadę. Równolegle pełniła funkcję rzeczniczki prasowej marki Huawei w regionie CEE & Nordic.

- Z Huawei pożegnaliśmy się hucznie i serdecznie. Teraz czas na nowe. Jestem niezwykle dumna z tego, co udało się nam wspólnie osiągnąć. Kiedy zaczynałam tę pracę w 2017 roku, Huawei był nieznaną szerzej marką na polskim rynku. Jestem dumna z tego, że marka weszła do pierwszego szeregu. To wielka zasługa moja, mojego zespołu, agencji, z którymi współpracowaliśmy. Druga duma to osiągnięcia biznesowe. Z zespołem zbudowaliśmy silną pozycję brandu, który nawet był liderem w swojej kategorii. To była bardzo trudna, długa i żmudna praca. Czuję także dumę z tego, że w dobie ogromnego kryzysu marki wyszliśmy z niego obronną ręką na tyle, na ile się dało. Może to zabrzmi dziwnie, ale jestem szczęśliwa, że miałam okazję pracować nad tak wielkim wyzwaniem - podsumowuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota N. Haller.

Dorota N. Haller w swojej karierze zawodowej kierowała marketingiem w takich firmach jak Medicover, Aasa Group, BNP Paribas. Pracowała też w dziale marketingu PLL LOT. Jest również wiceprezeską branżowego IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy i twórczynią podcastu #HaloHaller.

W listopadzie 2020 roku Honor został sprzedany przez Huawei chińskiej firmie Shenzhen Zhixin New Information Technology.

Dołącz do dyskusji: Dorota N. Haller będzie budowała markę Honor w Polsce

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
Gratulacje
odpowiedź
User
Lol
Kocham siebie z wzajemnością - dodała na koniec wywiadu pani Dorota
odpowiedź
User
Atencjuszka
PR to ona robi ale tylko sobie:(
odpowiedź