Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations

Poznańska Grupa dotPR, w skład której wchodzą marki dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (zespół kreatywny), integruje swoje usługi. Od teraz funkcjonować będzie jako agencja komunikacji zintegrowanej dotrelations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa dotPR staje się agencją komunikacji zintegrowanej dotrelations

Po 10 latach funkcjonowania na rynku, Grupa dotPR integruje wszystkie dotychczasowe usługi, łączy również kompetencje oraz strukturę. W ramach rebrandingu agencja oferuje usługi z obszaru szeroko pojętej komunikacji, wprowadza nową strukturę stanowisk, identyfikację wizualną marki oraz stronę internetową.

- Do niedawna dzieliliśmy pracę między marki własne wyspecjalizowane albo w działaniach definiowanych jako przynależne do PR, czyli „klasycznych” mediów, albo do social media & digital, podczas gdy podział ten, w praktyce, coraz bardziej się zaciera. Ewoluował także sam zakres naszych usług. Już od dawna zajmujemy się szerokim spectrum działań z zakresu komunikacji, prowadząc projekty m.in. z obszarów influencer marketing, employer branding, organizacja i promocja eventów. Dlatego proces transformacji w dotrelations to nie rewolucja, a naturalna ewolucja naszej agencji - mówi Krzysztof Skowronek, co-owner dotrelations.

Pionem operacyjnym agencji dotrelations kieruje centralnie Adam Ścibior, chief operating officer, poprzednio social media director w agencji Get More Social. Zajmie się nadzorem nad płynnością pracy wszystkich działów, synergią usług oraz kontrolą bieżących procesów. Firmą zarządzają dotychczasowi właściciele - Krzysztof Skowronek i Adrian Łaźniewski.

Poszczególnymi działami agencji oraz pracą operacyjną kierują Marta Bartoszczyk, head of PR, Zuzanna Adamowicz, head of social media i Hanna Gałczyńska, head of projects).

Dział strategii i sprzedaży, kierowany przez Darię Wiśniewską (strategy director), został rozbudowany do 6 etatów, wzbogacając się o stanowiska: art director, senior strategy manager i researcher.

Nowo utworzone stanowisko communications directora objęła Daria Duszyńska-Sałata, poprzednio PR director w agencji dotPR. Będzie odpowiedzialna za komunikację marki dotrelations, komunikację wewnętrzną i optymalizację procesów oraz wsparcie strategiczne w rozwoju firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7