SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dotrzyj do 60 % mieszkańców Mazowsza dzięki reklamie na warszawskich wiatach z oferty Warexpo

Spółka Warexpo rozpoczęła sprzedaż nowego produktu – szerokiej sieci powierzchni reklamowych na warszawskich wiatach przystankowych. Tym samym spółka staje się trzecim graczem na rynku stołecznej reklamy zewnętrznej, który oferuje ten typ nośników. Pierwsi klienci chcący komunikować się z odbiorcami, także w dzielnicach poza centrum Warszawy, mogą już rezerwować nośniki.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Nowość w ofercie Warexpo to niemalże 400 powierzchni reklamowych, których duża część jest zlokalizowana w tych obszarach Warszawy, do których do tej pory nie docierała reklama zewnętrzna. Badanie Gemius dla Warexpo przeprowadzone wiosną 2023 r. wskazało, że takie umiejscowienie nośników daje szansę dotarcia aż do 60% mieszkańców Mazowsza. Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Miastem st. Warszawą, a Warexpo sieć nośników oferowanych przez spółkę będzie się powiększać. W kolejnych miesiącach, do oferowanych obecnie dołączy kolejne 700 nowych powierzchni CLP.

Uruchamiając sprzedaż nowych powierzchni reklamowych Warexpo prezentuje również atrakcyjny cennik, dostosowany do zróżnicowanych potrzeb klientów. Posiadając elastyczną, łączącą wiele nośników ofertę umożliwiamy dopasowanie strategii do konkretnych celów biznesowych. Dzięki temu, że oferujemy zupełnie nowe miejsca reklamowe, zapewniając dotarcie lokalne budujemy silną więź z odbiorcami. – mówi Dawid Niezgoda, dyrektor sprzedaży w Warexpo.
 
Sieć paneli CLP na wiatach przystankowych to nośniki znajdujące się blisko centrów lokalnych i dzielnicowych, ale także w sąsiedztwie węzłów przesiadkowych, urzędów dzielnic, osiedlowych bazarów, czyli dokładnie tam, gdzie toczy się lokalna aktywności mieszkańców Warszawy.

Znaczna część mieszkanek i mieszkańców Warszawy nie prowadzi swojej aktywności w centrum miasta, dlatego tak ważne jest, aby docierać do nich także w ich najbliższym otoczeniu.  Badanie Kantar przeprowadzone dla UM Warszawy w 2021 roku wskazało, że tylko 12 procent mieszkańców przebywa w centrum stolicy codziennie. Jeżeli dodamy do tego tych odpowiadających „kilka razy w tygodniu”, to odsetek osób wjeżdżających często do centrum rośnie do 34 proc. Natomiast niewiele mniej, bo 30 proc, deklarowało, że przebywa w Śródmieściu raz w miesiącu albo rzadziej.

Reklama poza ścisłym centrum miasta, daje również możliwość kierowania komunikatów dostosowanych do specyfiki danego obszaru, co wpływa na zwiększenie skuteczność kampanii marketingowej.


 
W minionym roku, Warexpo zrealizowało 33 kampanie informacyjne dla Miasta st. Warszawy, w ramach których wyeksponowano 4272 plakaty, na wiatach przystankowych. Do mieszkańców i mieszkanek Warszawy docierały treści informacyjne, edukacyjne i kulturalne. Warexpo dotarła do obszarów, w których komunikatów miejskich out of home nie było do tej pory wcale lub występowały one w ograniczonym stopniu.
 
Powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych to uzupełnienie sieci nośników Warexpo w Warszawie. W portfolio spółki znajdują się nowoczesne podświetlane słupy w centrum miasta, także przy największych arteriach, prestiżowa sieć DOOH z ekranem LED space na skrzyżowaniu linii metra oraz ekrany digital signage na Krakowskim Przedmieściu. Spółka oferuje również powierzchnie reklamowe w warszawskich tramwajach. Nowość w ofercie, jaką stanowią powierzchnie na wiatach, zapewnia jej wyjątkową synergię i wzmacnia wartość całej sieci nośników.