SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dr. Oetker wprowadza produkty My Natural Day. "Odpowiedź na obecne trendy żywieniowe i zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów"

Marka Dr. Oetker wprowadza nową linię naturalnych produktów - My Natural Day. - To odpowiedź na obecne trendy żywieniowe i zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów poszukujących naturalnych i zdrowszych deserów i przekąsek, które będą zarówno pożywne, jak i pełne smaku - tłumaczy Justyna Siewierska, category marketing manager Dr. Oetker Polska.

My Natural Day mają czystą etykietę, zamiast białego cukru zawierają cukier trzcinowy, nie zawierają barwników, a kolor pochodzi wyłącznie z owoców i ekstraktów roślinnych. W żelkach Mini Fruits i owsiance rodzynki-daktyl słodycz pochodzi wyłącznie z owoców.

Portfolio nowej linii tworzą zbożowe śniadania z nasionami chia: owsianki, jaglanki i gryczanka, owocowe przekąski - Żelki Mini Fruits 100% z owoców,  Kisiele Super Fruits i Budynie Zbożowe.

Owsianki, jaglanki i gryczanka z chia są naturalnym źródłem błonnika Zawierają wartościowe płatki owsiane, jaglane lub gryczane. Wszystkie warianty zbożowych przekąsek zawierają nasiona chia, nie posiadają w swoim składzie żadnych barwników i nie zawierają białego cukru, który został zastąpiony nierafinowanym, brązowym cukrem trzcinowym. Dla osób, które wolą owsianki bez dodatku cukru, jest również wariant bez żadnego dodatku cukru, gdzie słodycz pochodzi tylko z owoców – daktyli i rodzynek.

Owsianki z chia dostępne są w pięciu wersjach smakowych: malina-miód, truskawka-wanilia, jabłko-cynamon, czekolada-banan, oraz wersja bez dodatku cukru rodzynki-daktyl.

Sugerowana cena na półce ok. 2,39 zł.

Jaglanki z chia dostępne są w dwóch wariantach smakowych: owoce leśne oraz  mango-ananas.

Sugerowana cena  na półce ok. 2,59 zł.            

Gryczanka z chia to pierwsza na rynku propozycja przekąski na śniadanie na bazie płatków gryczanych z pełnego ziarna, z owocami, na słodko. Zaskakuje wszystkich, którzy ją spróbowali wyjątkowo dobrym smakiem śliwki z cynamonem.

Sugerowana cena  na półce ok. 2,59 zł.                             

 

Żelki Mini Fruits to w 100% owocowa, wyjątkowo orzeźwiająca przekąska. Nie zawierają w ogóle dodatku cukru, żelatyny i barwników. Powstały w 100% ze składników owocowych - puree owocowego, soków owocowych, pektyny owocowej z błonnikiem cytrusowym. Żelki Mini Fruits dostępne są w trzech wariantach smakowych: truskawka, czarna porzeczka oraz egzotyczne.

Sugerowana cena  na półce ok. 4,19 zł.                           

 

Budynie zbożowe, których bazą są wartościowe mąki: owsiana, orkiszowa lub  jaglana, nie zawierają żadnych barwników ani dodatku cukru. Przygotowuje się je na mleku, na cztery porcje. Zamiast cukrem, budyń można dosłodzić np. cukrem trzcinowym. Można posłodzić go również miodem.

Budynie zbożowe dostępne są w trzech wariantach:
- owsiany waniliowy z ekstraktem wanilii
- jaglany czekoladowy z prawdziwą czekoladą
- orkiszowy śmietankowy z polska śmietanką

Kisiele Super Fruits trafiły do sprzedaży w trzech smakach: truskawka - żurawina & acerola, aronia - jagoda & jagody goi oraz jeżyna - malina & dzika różna.

"Odpowiedź na trendy żywieniowe"

- Linia produktów „My Natural Day” powstała w  odpowiedzi na obecne trendy żywieniowe i zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów poszukujących naturalnych i zdrowszych deserów i przekąsek, które będą zarówno pożywne, jak i pełne smaku.   Produkty My Natural Day zostały bardzo dobrze przyjęte przez konsumentów w badaniach. Naturalność, zdrowszy charakter, dobra energia,  wygoda i szeroki wybór owocowych i zbożowych przekąsek na różne okazje w ciągu dnia to wszystko, czego szukają   konsumenci i dostają to w linii My Natural  Day. Ponad to nazwa i logo linii „My Natural Day” spójnie podkreślają naturalność i indywidualny wybór produktów, które dostarczą naturalnej, pozytywnej energii na cały aktywny dzień - tłumaczy Justyna Siewierska, category marketing manager Dr. Oetker Polska.

- Również białe, matowe opakowania są spójne z naturalnym charakterem produktów. Stawiają na czystość, świeżość, naturalność, a nowoczesny czarny panel z nazwą produktu przykuwa uwagę klienta  - mówi Izabela Lisińska, product manager Dr. Oetker Polska.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej całej linii opakowań My Natural Day odpowiada agencja reklamowa Mr. Bloom, za adaptację projektu graficznego na owsianki z Chia i Kisiele Super Fruits odpowiada agencja reklamowa Green Cat.

Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker wprowadza produkty My Natural Day. "Odpowiedź na obecne trendy żywieniowe i zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Nareszcie.
odpowiedź
User
mike
Pod tym względem nie ufam korporacją!
odpowiedź