„Dragons' Den 3” bez Grzegorza Hajdarowicza

W jesiennej ramówce TV4 pojawi się trzecia edycja programu „Dragons' Den - jak zostać milionerem?”. W programie nie wezmą już udziału m.in. Grzegorz Hajdarowicz i Anna Garwolińska, ale pojawią się trzej nowi inwestorzy.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Michał Orgelbrand, szef marketingu w Polskich Mediach, nadawcy TV4, powiedział portal Wirtualnemedia.pl, że stacja w związku z tym, że to już trzecia edycja, zdecydowała się na odświeżenie części składu inwestorów. Faktem jest jednak, że Grzegorz Hajdarowicz, który został niedawno prezesem Presspubliki (więcej na ten temat; firma jest w trakcie restrukturyzacji), nie ma obecnie czasu na kolejne nagrania telewizyjne, co potwierdził nam jego doradca Jarosław Knap. Poza Hajdarowiczem wśród inwestorów w trzeciej edycji nie będzie Anny Garwolińskiej oraz Marka Rusieckiego.

Zastąpili ich: Anna Hejka, Andrzej Głowacki i Adam Kruszewski. Hejka to prezes i założycielka Heyka Capital Markets Grou - banku inwestycyjnego, firmy maklerskiej i międzynarodowych funduszy Private Equit. Głowacki to założyciel i prezes spółki doradczo-inwestycyjnej DGA, zaś Kruszewski jest prezesem KCR, spółki wykonującej badania kliniczne na zlecenia firm farmaceutycznych.

grafika

W składzie inwestorów pozostali Marian Owerko, prezes spółki Bakalland i wiceprezes Polskiej Rady Biznesu oraz Maciej Kaczmarski, twórca i właściciel takich firm jak Kaczmarski Inkasso, Krajowy Rejestr Długów czy Rzetelna Firma.

“Dragons' den - jak zostać milionerem?” to program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie. Format prowadzi Paweł Orleański, a za produkcję odpowiadały Medion Art Studio i ATM Grupa. Osiem nowych odcinków trzeciej serii widzowie Czwórki oglądać będą mogli od października br. w godzinach wieczornych.

Drugą edycją “Dragons' den” śledziło jesienią ub.r. średnio 240 tys. widzów przy udziale wynoszącym 1,46 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce