SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zdrożeją reklamy w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx

Grupa RMF FM podnosi ceny reklam w swoich rozgłośniach. Średnio o ok. 6 proc. zdrożeją spoty w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx.

Ceny reklam w RMF FM wzrosną średnio o 5,6 proc., w RMF Classic - o 5,7 proc., a w RMF Maxxx - o 5,9 proc.

Najdroższy spot w RMF FM (w godz. 7-10) zdrożeje z 46,5 tys. zł do 48,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.), w RMF Maxxxx - z 7,8 tys. zł do 8,2 tys. zł.

W pakiecie RMF 3D najwyższa cena spotu wyniesie 55,1 tys. zł (wobec 52,4 tys. zł obecnie), w pakiecie RMF na Maxxxa - 45,6 tys. zł (wobec 43,5 tys. zł), a w RMF z Klasą - 51,1 tys. zł (wobec 48,6 tys. zł).

Jak podano w komunikacie "Grupa RMF przewiduje bardzo duży popyt na reklamę radiową w drugim półroczu - możliwe, że na rynku będzie większy popyt na czas reklamowy niż podaż, szczególnie biorąc pod uwagę znaczne podwyżki cen reklam w telewizji".

- Według wstępnych szacunków radio w pierwszym półroczu odnotowuje bardzo wysoką dynamikę przychodów reklamowych, drugą najwyższą po internecie w Polsce. Klienci docenili elastyczność, jaką zapewnia im radio. Wiedzą, że mogą planować z dużym wyprzedzeniem kampanie radiowe, bo rozgłośnie pozwalają szybko włączać i wyłączać aktywności. To ważny czynnik, szczególnie w niepewnych czasach pandemii i kolejnych lockdownów, a nie wszystkie media poszły tą drogą - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

W Grupie RMF funkcjonują cenniki sezonowe. Cennik jesienny będzie obowiązywać do 2 stycznia 2022 roku

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od kwietnia do czerwca 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,2 proc.  W tym sam okresie RMF Maxxx miało 4,1 proc., a RMF Classic 1,5 proc.

Dołącz do dyskusji: Zdrożeją reklamy w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pioter
Radio ciaglych reklam przeplatanych ciaglymi informacjami o szczescliwych sejfach a to wszystko czasem przerywane muzyka watpliwej jakosci.
odpowiedź
User
tomek
Masakra, i tyle ludzi słucha tej miernoty, może czas na rozpisanie nowych koncesji ogólnopolskich?
odpowiedź
User
P
Masakra, i tyle ludzi słucha tej miernoty, może czas na rozpisanie nowych koncesji ogólnopolskich?

A czego innego ludzie słuchają ? ZETka podobna w sumie. A Eska czy Vox to taki sam jak nie gorszy sort, VOXu...to dłużej niż 10 sekund bym nie mógł, bo czaszkę to disco polo rozsadza. To jest dobre...na wesele w remizie na wsi.
Radio jednak ma swoje lata przy YT czy Spotify liczą się prowadzący, pomysł, bo grać chłam to każdy potrafi byle mieć koncesję i zasięg.
odpowiedź