Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, wynika, że magazyn w okresie od 17 września 2011 roku do 30 czerwca br. śledziło średnio 274 tys. widzów, co przełożyło się na 4,75 proc. udziału w grupie 4+ i 3,70 proc. w 16-49. Był on emitowany w soboty o 12.10.
W poprzednim sezonie widownia “Drugiego śniadania mistrzów” była minimalnie wyższa i wyniosła 283 tys. osób. Jednak udziały TVN24 w czasie nadawania talk-show były niższe i uplasowały się na poziomie 4,46 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 3,32 proc. w grupie komercyjnej.
W paśmie emisji programu Mellera TVN24 przez ostatni rok przegrywała z TVP Info, którą śledziło wtedy 305 tys. osób (emitowała ona wtedy głównie serwisy informacyjne). Z kolei oglądalność Polsat News wynosiła w tym czasie 68 tys. osób.

W zakończonym właśnie sezonie najchętniej oglądany odcinek programu Marcina Mellera został wyemitowany 4 lutego br. i zgromadził 462 tys. widzów. Tylko temu epizodowi udało się przekroczyć granicę 400 tys. oglądających.
W "Drugim śniadaniu mistrzów" Marcin Meller spotyka się ze znanymi osobami, by dyskutować o polityce, kulturze i bieżących wydarzeniach. Talk-show powrócić ma na antenę TVN24 we wrześniu br.
Trzy topowe odcinki "Drugiego śniadania mistrzów"

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu











