Drutex z nowym logo i hasłem „Engineered for you”

Firma Drutex, producent okien i drzwi odświeża wizerunek i wprowadza nowe logo - po raz pierwszy od 22 lat. Planuje też nową kampanię reklamową w pierwszych miesiącach przyszłego roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Drutex z nowym logo i hasłem „Engineered for you”

Firma Drutex wprowadzając nowe logo i odświeżając wizerunek chce podkreślić takie aspekty swojej działalności, jak kompleksowa oferta, różnorodność systemów okienno-drzwiowych, sprawny serwis, indywidualne rozwiązania itp.

Nowe logo Drutex nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Nowy znak ma być bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery ,,D” zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów Drutexu - okien.

Zmianom nowego logo i identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana claimu reklamowego firmy. Dotychczasowe hasło „Drutex- Najlepsze Okna” zostaje zastąpione claimem „Drutex- Engineered for you”. Nowe hasło ma komunikować w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie „szytych na miarę” i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.

- Chcemy, aby krótki slogan na polskim i zagranicznych rynkach był wymawiany w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w odniesieniu do marek prowadzących działalność na większości światowych rynków, dla firm o globalnych aspiracjach. Hasło odzwierciedla naszą politykę związaną z tworzeniem produktów w pełni zindywidualizowanych. Nasze produkty tworzone są na indywidualne zamówienie klienta i ograniczone wyłącznie jego wyobraźnią. Nasza przewaga tkwi w technologii i indywidualnym podejściu do klienta. Nowy slogan ma tę filozofię podkreślić jeszcze wyraźniej - mówi prezes firmy Leszek Gierszewski.

1994

grafika

2006

grafika

 

2016

grafika

Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „Engineered for you”. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy. Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi go również w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W przypadku punktów partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił ok. dwóch lat.

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Kampania reklamowa planowana jest na pierwszy kwartał 2017 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style