DTAC przekonuje, że technologia nigdy nie zastąpi miłości (wideo)

Tajlandzki operator komórkowy DTAC przygotował spot wideo, w którym przekonuje, że technologia nie jest w stanie zastąpić miłości.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
DTAC przekonuje, że technologia nigdy nie zastąpi miłości (wideo)

Wideo zatytułowane „The Power of Love” przedstawia ojca, który nie potrafi uspokoić płaczącego dziecka. Nie pomaga odtworzenie kreskówki na ekranie smartfona, ani nawet wideokonferencja, w której robiąca zakupy mama próbuje rozbawić niemowlaka. Dopiero gdy ojciec bierze go na ręce, płacz zaczyna ustawać. Całość kończy hasło „Technology will never replace love”

Twórcy nagrania przekonują, ze choć technologia wnika w kolejne sfery naszego życia i stwarza ogromne możliwości, to jednak w gruncie rzeczy nie jest i nigdy nie będzie w stanie zastąpić pewnych rzeczy. Jedną z nich jest właśnie miłość.

DTAC jest drugim co do wielkości tajlandzkim operatorem komórkowym. Firma należy do globalnego koncernu telekomunikacyjnego Telenor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż