SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Durex przedstawia „Pleasure Spot"

W ramach letniej kampanii promującej najcieńsze prezerwatywy w portfolio Durex (Reckitt) marka uruchomiła aktywację  „Pleasure Spot". 

W zamyśle ożywienia i stymulowania wszystkich zmysłów, Durex wraz z agencją kreatywną DDB, przygotował „Pleasure Spot", który pod postacią niestandardowej fotobudki, zapewni kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie poprzez aktywację wielu zmysłów jednocześnie.

- Ciągle pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami i takim są właśnie nowe, ulepszone Durex Invisible. To najcieńsze prezerwatywy w naszym portfolio, stworzone w oparciu o innowacyjną formułę. Oprócz cienkości, dla maksymalnych doznań, prezerwatywy mają też przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on dla jeszcze lepszego dopasowania – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager wellbeing Poland & EE, Reckitt.

Dodatkowo kampania Durex obejmuje spot reklamowy. 

Odwiedzający będą mogli skorzystać z Pleasure Spotu w warszawskim Lunaparku w dwóch terminach 5-6 sierpnia oraz 12-13 sierpnia.

Dołącz do dyskusji: Durex przedstawia „Pleasure Spot"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl