Liderem rankingu nadal pozostaje „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). W kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem tego dziennika wyniosła 400 118 egz., czyli zanotował on spadek o 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na miejscu drugim uplasowała się „Gazeta Wyborcza” (Agora) z wynikiem 286 732 egz., co oznacza spadek o 18,5 proc. Trzecią lokatę zajął „Super Express” (Murator) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 181 886 egz., czyli mniejszą o 15,5 proc. niż rok wcześniej. Poza podium pozostaje „Rzeczpospolita” (Presspublica), której sprzedaż ogółem zmniejszyła się w kwietniu br. o 14 proc. i wyniosła 105 461 egz.
Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że wzrost sprzedaży zanotowało większość dzienników. Najbardziej (o 5 proc.) wzrosła sprzedaż ogółem “Gazety Wyborczej”.












