SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże zmiany w 4fun Media: nowe działy i nowe osoby

Duże zmiany w 4fun Media, nadawcy 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco. Spółka połączyła dotychczasowe struktury w dwa działy: Innovation, Marketing & PR oraz Programmingu & Produkcji. Do firmy dołączyły też nowe osoby, a odeszli z niej Jarosław Burdek i Tomasz Misiak.

Dział Innovation, Marketing & PR został utworzony z dotychczasowych działów PR-u i marketingu, internetu oraz digital media. Jego szefem został Mateusz Górecki, dotąd dyrektor ds. projektów innowacyjnych. Do zadań zespołu należy tworzenie nowych strategii działań marketingowych i prosprzedażowych dla poszczególnych kanałów, wykorzystanie nowych płaszczyzn reklamowych i promocyjnych oraz nasilenie działań PR. Jednym z najważniejszych celów działu jest opracowanie i wdrożenie strategii działań w tzw. multiscreen obejmującym takie platformy jak: TV, komputer, komórka. Dział odpowiada także za współpracę z operatorami kablowymi. Szefami poszczególnych komórek w dziale będą nadal: Agnieszka Zając, dyrektor PR i marketingu i Łukasz Modzelewski, dyrektor działu digital media.

Drugą wyodrębnioną komórką w strukturach spółki jest Programming & Produkcja, zarządzana przez Agnieszkę Mokras, dotychczasową dyrektor ds. programmingu. Do nowego działu włączone zostały: Kreacja, której szefem jest Jarek Janas, Produkcja, nadal zarządzana przez Marcina Zająca, Muzyka, Programming, w jego skład weszli też channel managerowie 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco. Agnieszka Mokras przejęła również obowiązki dyrektora muzycznego Jarka Burdka, który rozstał się z firmą 30 czerwca br., bo założył własną firmę Dream Art Productions (więcej na ten temat). Burdek był również channel manager rebel:tv - na to stanowisko poszukiwana jest nowa osoba.

Do działu Programmingu & Produkcji dołączyły dwie osoby. Anna Nagłowska objęła stanowisko talent managera i zajmuje się zapraszaniem gości i gwiazd do programów, kontaktem ze środowiskiem muzycznym (wytwórniami płytowymi i artystami), a także koordynacją muzycznych projektów specjalnych. Do tej pory Nagłowska w 4fun Media zajmowała się działaniami interactive na antenach kanałów i będzie łączyła te dwie funkcje.

W zespole znalazł się również Krzysztof Czaja, który odpowiada za koordynację projektów specjalnych, takich jak współpraca z innymi nadawcami, m.in. z TVN. Czaja przez ponad 10 lat pracował w RMF FM, m.in. na stanowiskach sekretarza redakcji oraz wydawcyprogramów radiowych. Był też redaktorem działu Muzyka portalu Interia.pl.

Zmiana nastąpiła również w strukturach IT. Nowym dyrektorem został Robert Gałach, związany z firmą od 2010 roku. Zastąpił on na stanowisku Tomka Misiaka, który po ośmiu latach rozstał się z nadawcą, przechodząc do spółki Dirlango (dowiedz się więcej).

Do zespołu spółki dołączyła również Anna Buczyńska zajmując stanowisko sales managera. Buczyńska odpowiada za wsparcie działań sprzedażowych przy współpracy z Premium TV. Do jej zadań należy również sprzedaż autorskiego systemu emisyjnego 4fun Media- 4funBox. Buczyńska podlega bezpośrednio prezes Ewie Czekale.

- Zmiany w strukturach są konsekwencją dynamicznego rozwoju spółki, a reorganizacja ma na celu maksymalne wykorzystanie potencjału oraz doświadczenia pracowników Grupy 4fun Media - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w 4fun Media: nowe działy i nowe osoby

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grubas
górecki to leszcz
odpowiedź
User
grubaska
co...zazdrościmy???
odpowiedź
User
jan sebastian bach
widać że promowanie nie wiadomo poco przez operatora kablowego i cyfrowego takiego kanału to stanowczo zapchaj dziura , czyżby nie było lepszych kanałów owszem są ale wybierane jest tylko zapchaj dziura bo tak łatwiej zamiast jakości to tylko ilości jest ważna abonent na samym końcu .......?
odpowiedź