SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek PR I, zyskały Trójka i Radio Maryja

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za wrzesień-listopad 2011 roku. Badany okres był udany Trójki, która zanotowała spory wzrost - na przeciwnym biegunie Jedynka.

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2011) wynika, że RMF FM z wynikiem 26,8 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 16,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,3 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,5 proc. (spadek o 1,5 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 8,2 proc. (wzrost o 0,6 punktu procentowego).

Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (0,2 pkt. proc.) oraz Czwórka (0,1 pkt. proc.).

Wirtualnemedia.plwrzesień : listopad  2011wrzesień : listopad  2010wrzesień : listopad  2009wrzesień : listopad  2008wrzesień : listopad  2007wrzesień : listopad  2006
Radio RMF FM26,80%26,80%25,40%23,00%22,40%22,00%
Radio ZET16,20%16,30%15,90%18,40%19,30%19,80%
Jedynka11,50%13,00%12,30%12,60%13,60%13,40%
Trójka 8,20%7,60%7,00%6,50%5,80%5,80%
Radio Maryja2,00%1,80%2,00%1,90%1,80%1,90%
ESKA ROCK1,40%1,50%1,10%0,60%0,20%-
Radio TOK FM1,30%1,30%0,90%1,20%1,10%-
Dwójka0,70%0,70%0,70%0,80%0,60%0,70%
CHILLI ZET0,50%0,40%0,50%0,00%--
Czwórka0,40%0,20%0,20%0,30%0,30%0,70%
Radio PiN0,10%0,20%0,10%-%-%-%


Dane o rynku radiowym za ostatni rok.  

 wrzesień  : listopad 2010grudzień 2010 : luty 2011marzec 2011 : maj 2011czerwiec  : sierpień 2011wrzesień 2011 : listopad 2011
Radio RMF FM26,76%25,51%25,27%25,89%26,78%
Radio ZET16,31%15,86%16,12%16,43%16,23%
Jedynka13,03%12,44%11,94%11,66%11,50%
Trójka7,56%8,78%8,28%8,01%8,23%
Radio Maryja1,81%2,65%2,11%2,14%1,98%
ESKA ROCK1,54%1,33%1,61%1,71%1,42%
Radio TOK FM1,34%1,55%1,11%1,22%1,33%
Dwójka0,71%0,67%0,54%0,66%0,68%
CHILLI ZET0,44%0,46%0,38%0,42%0,48%
Czwórka0,25%0,38%0,41%0,45%0,37%
Radio PiN0,17%0,22%0,19%0,12%0,14%
n=2100521033210622106421045


 

Dołącz do dyskusji: Duży spadek PR I, zyskały Trójka i Radio Maryja

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchacz
Nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi, pewnie o kasę... Ale wiem, że wśród moich znajomych znacznie wzrosła słuchalność PR I i PR III. Dosyć już mamy tej sieki.
odpowiedź
User
poznań
Niech Jedynka poprawi jakość reportaży,bo trącą myszą i przypominają lata 80-te.Powinniśmy wiecej kupowac od regionów-będzie taniej a tematy beda na pewno atrakcyjniejsze dla słuchaczy
odpowiedź
User
Galon
Brawo Dąbrowa i Siezieniewski. Nie ma to jak banda fachowców z SB.
odpowiedź