Duży spadek Radia Maryja i Jedynki. W górę Trójka i TOK FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od czerwca do sierpnia br. należała do RMF FM. Duży spadek w badanym okresie zanotowały Radia Maryja, Jedynka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od czerwca do sierpnia 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,7 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,92 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,7 proc., po spadku o 10,46 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,7 proc., po spadku o 11,01 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,7 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 5,48 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,4 proc. (bez zmian w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-sluchalnosci-rozglosni-radiowych-w-miastach-polski-dane-luty-lipiec-2015 ##

Najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce szóste. Stacja odnotowała spadek udziału o 18,18 proc. do poziomu 1,8 proc.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa