Dwa filary w wizerunkowej kampanii Banku Millennium (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Banku Millennium prezentująca wartości, na których opiera się jego funkcjonowanie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Banku Millenium podkreśla jego najważniejsze zasady: nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach takich jak solidność, kompetencja i zrozumienie klienta. Reklama jest utrzymana w spokojnej, klasycznej stylistyce, której symbolem są białe kolumny. - Bank Millenium rozumie zarówno tradycjonalistów, jak i klientów lubiących najnowsze rozwiązania technologiczne. Stawiamy na tradycyjną bankowość w nowoczesnym wydaniu. Właśnie o tym opowiada nowy spot - opisuje Beata Krupińska, kierująca w banku departamentem komunikacji marketingowej.

Kampania to jednocześnie początek nowej odsłony komunikacji Banku Millennium, opartej na wynikach badań oczekiwań klientów wobec banków i postrzegania marki Millennium. Badania te pokazały, że chociaż dla większości osób dostęp do usług banku przez internet i możliwość załatwienia tam spraw wygodnie, bez wizyty w banku, to dziś warunek konieczny, to jednak dla części klientów ciągle ważne są tradycyjne relacje: współpraca z doradcą, który wszystko wyjaśni oraz wizyta w oddziale.  

Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy października - przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Initiative. Bank Millennium zapowiada już kolejne akcje marketingowe, wspierające jego konkretne oferty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"