SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dwutygodnik “Flesz. Gwiazdy & Styl” debiutuje w cenie 1,50 zł

W poniedziałek 10 października br. na rynku zadebiutował nowy dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. Pismo ukazało się w cenie 1,50 zł. Wydawca liczy na sprzedaż na poziomie 200 tys. egz.

Dwutygodnik “Flesz. Gwiazdy & Styl” debiutuje w cenie 1,50 zł

W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. We “Fleszu” jest rubryka, w której oceniane są stylizacje gwiazd - prowadzi ją Dorota Williams, stylistka telewizji TVN. Reaktor naczelną pisma jest Aneta Wikariak, która pozostaje również szefową dwutygodnika “Party”.

Edipresse podkreśla, że “Flesz” to pierwszy magazyn Polsce, oparty na formule, która zagranicą odniosła duży sukces. Za prekursora tej kategorii uważa się miesięcznik “InStyle US”, hitem okazało się przeniesienie tej formuły na częstotliwość tygodnikową, co stało się w takich tytułach jak brytyjskie “Look” czy francuskie “Be”.

Wydawnictwo nad projektem “Flesza” pracowało od wiosny 2009 roku, przeprowadzono kilka badań jakościowych i ilościowych, projekt cały czas doskonalono, kierowała nim Izabela Bochenek-Strauss, członek zarządu spółki. Makietę pisma przygotowały dwie designerki z Nowego Jorku Mary Jane Fahey oraz Mariannie Ochs, a obecnie szefem artystycznym dwutygodnika jest Elżbieta Żochowska. W szacie graficznej magazynu pojawił się piąty fluorescencyjny kolor spoza palety CMYK, a jego okładka jest lakierowana.

“Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. Pierwszy numer liczy 124 strony (kolejne będą mieć ok. 100 stron) i ukazał się w cenie promocyjnej 1,50 zł. Tyle kosztować ma też drugie wydanie, kolejne będą mieć już cenę 2,20 zł, czyli taką samą jak konkurencyjne “Party” i “Show”. Nakład pierwszego wydania to 600 tys. egz. - Liczymy osiągnięcie sprzedaży na poziomie co najmniej 200 tys. egz. - mówiła na konferencji w połowie września br. Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza “Flesza”.

Wprowadzenie na rynek nowego dwutygodnika wspiera kampania, której twarzą została aktorka Małgorzata Socha (znalazła się też na okładce pierwszego wydania). Działania obejmą m.in. telewizję, radio i internet. Budżet akcji to ponad 6,8 mln zł (dowiedz się więcej, zobacz spot).

Magazynowi drukowanemu towarzyszy serwis internetowy fleszstyle.pl, w którym znaleźć można materiały o stylu. W przyszłym roku będzie stamtąd można pobrać też wydanie elektroniczne „Flesza”, która dostępne będzie także w wersji na tablety.

Wprowadzenie “Flesza” nie odbywa się jednak bez zamieszania. Edipresse uważa, że Wydawnictwo Bauer skopiowało założenia projektu tego pisma w dziale “Show Style”, wprowadzonym od połowy sierpnia br. do dwutygodnika “Show” (dowiedz się więcej). Zdaniem Edipresse, tajemnicę tej spółki konkurentowi ujawniła Anna Janicka, pracująca przez rok nad “Fleszem”, a obecnie naczelna “Show”. Ta uważa jednak to za pomówienie i dlatego wytoczyła Edipresse proces w sądzie (więcej na ten temat).

Z kolei Bauer poinformował niedawno, że “Flesz” wykorzystuje koncepcję wydawniczą magazynu “Grazia”, wydawanego przez Grupę Bauer w Wielkiej Brytanii. Zdaniem Edipresse, “Grazia” to tylko jeden z przedstawicieli kategorii do której należy “Flesz” (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodnik “Flesz. Gwiazdy & Styl” debiutuje w cenie 1,50 zł

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zibi
Kolejna gazeta o niczym. Będzie to samo co w innych tego typu tytułach. Po co to kupować?
0 0
odpowiedź
User
Zibi
To nie ja pisałem :)
0 0
odpowiedź
User
Zibi
Ani ja:)
0 0
odpowiedź
User
anka
Fajna gazetka. Dużo o problemach z figurą, jak dobrać dżinsy, fajnie wytłumaczone. No i artykuł o Nergalu świetny.
0 0
odpowiedź
User
ŁukaSz
edi idzie na wojenkę nie tylko z bauerem ale i z burdą :D

myślę że babeczki kupią to za 1,5 pln by poczytać w maglu kto z kim ;)

a w tej cenie okładka lakier to naprawdę full wypas
0 0
odpowiedź
User
myslący
myślę, że Pudelek.pl śpi raczej spokojnie...
0 0
odpowiedź
User
kate
podobno KASIA TUSK dodaje tam swoje felietony?
0 0
odpowiedź
User
w
Bla bla bla sztuka pierdzenia o niczym dla motłochu na poziomie super Expressu i Tvn porzygac sie mozna od tej szmiry badziewia kiczu i gniota
0 0
odpowiedź
User
zawiedziona...
w pary, show i flesz jest dosłownie TO SAMO!!!!
0 0
odpowiedź
User
tezmyslacy
"myslący" napisał(a): myślę, że Pudelek.pl śpi raczej spokojnie...


Myślę, że ani pan Pudelek ani tym bardziej pan Bauer i pani Gala raczej nie śpią spokojnie..
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing