SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem „Programisto, zmień swoje środowisko!”

Wystartowała kampania firmy informatycznej Dynatrace, która zachęca do podjęcia pracy w swojej gdańskiej siedzibie specjalistów z pozostałych regionów Polski. Akcję przygotowano we współpracy z Yoho.

Kampania „Programisto, zmień swoje środowisko!” potrwa do końca marca. Jej motywem przewodnim jest smog, który utrudnia wielu osobom życie, a występuje głównie w Warszawie i na południu Polski. Twórcom zależało na pokazaniu, że informatycy dzięki podjęciu pracy w Gdańsku bolączkę tę mogą wykluczyć z codziennego życia.

- Przed wszystkim smog jest realną bolączką, wszystkich, a zatem też i programistów. W naszym środowisku spotkaliśmy się z kilkoma przykładami osób, które ze względu na smog właśnie, przeniosły się bądź wróciły do Trójmiasta. Naturalnie więc postanowiliśmy skierować ogłoszenie do tych, którym smog przeszkadza w życiu i przedstawić kilka powodów, dlaczego warto wziąć pod uwagę Dynatrace w Trójmieście. Na tle pracodawców w Gdańsku, wyróżniamy się posiadając swój własny produkt, który jest globalnym liderem w swojej branży, a mowa tu o rynku monitorowania jakości i wydajności aplikacji oraz systemów IT -  tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Kazimierczak, employer branding coordinator w Dynatrace.

Akcja prowadzona jest w internecie i kilkunastu nośnikach na outdoorze. W internacie stworzono dedykowany landing page, wykorzystano reklamy na Facebooku.

Koncept kampanii powstał przy ścisłej współpracy z agencją reklamowa Yoho, która zajęła się także zakupem reklam zewnętrznych. 

 

Dołącz do dyskusji: Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem „Programisto, zmień swoje środowisko!”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Grubo, ale celnie :)
odpowiedź
User
ceplusplus
Znam kilku programistów, którzy sporo przed tą kampanią zmienili Kraków na Trójmiasto, właśnie ze względu na SMOOOG.
odpowiedź
User
Nadaję z południa
Krakusy będą płakać, ale taka jest prawda.
odpowiedź