Dziecięca kampania reklamuje rebranding Scan Holiday na TUI Family (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca rebranding Scan Holiday na TUI Family. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Media Vest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa TUI Family podkreśla, że oferta ta stanowi kontynuację Scan Holiday. TUI Family jest skierowana do rodzin z dziećmi, a w jej całorocznym katalogu znalazły się 34 hotele z klubami Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. Ponadto oferta obejmuje 8 hoteli z klubami Magic Life. Rebrandingowi Scan Holiday na TUI Family towarzyszy promocja podróży rodzinnych, w ramach której za wjazd dziecka nic się nie płaci, a dorośli otrzymują 20-procentową zniżkę. Z oferty można skorzystać do końca br. TUI Family wspierają też reklamy, w których główne role odgrywają dzieci. Występowały one zresztą w poprzednich kampaniach Scan Holiday – reklamującej wycieczki do Disneylandu (więcej na ten temat) oraz ofertę first minute (więcej).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, stacje tematyczne TVN, kanały z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu