Średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” w okresie od 1 września 2014 roku do 21 czerwca 2015 roku wyniosła 577 tys. widzów. Przełożyło się to na 12,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie magazynu pokazane 7 grudnia ub.r., które przyciągnęło przed telewizory 1,24 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania niedzielne.
Trzy topowe odcinki „Dzień dobry TVN”
W porównaniu do poprzedniego sezonu „Dzień dobry TVN” straciło 26 tys. widzów. W okresie od 31 sierpnia 2013 roku do 22 czerwca 2014 roku magazyn śledziło 603 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 13,29 proc. i 16,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w paśmie emisji „Dzień dobry TVN” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie należało do Polsatu, którego udział wyniósł 11,16 proc. Trzecia była TVP2, która w tym paśmie emitowała gł. konkurencyjny magazyn „Pytanie na śniadanie” (8,27 proc.), natomiast najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (5,86 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wpływy reklamowe TVN wokół magazynu wyniosły 213,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Program „Dzień dobry TVN” nadawany jest na atenie TVN w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30. Podczas wakacji w soboty i niedziele o 8.30 będzie można oglądać jego letnią mutację - „Dzień dobry wakacje”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/urszula-chincz-poprowadzi-dzien-dobry-wakacje ##











