SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku

W zakończonym właśnie sezonie „Dzień dobry TVN” śledziło średnio 603 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. magazyn stracił 60 tys. widzów. TVN w paśmie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego.

Magda Mołek, Marcin Meller, fot. tvnMagda Mołek, Marcin Meller, fot. tvn

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” w okresie od 31 sierpnia 2013 roku do 22 czerwca 2014 roku wyniosła 603 tys. widzów. Przełożyło się to na 13,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie magazynu pokazane 2 lutego br., które przyciągnęło przed telewizory 1,34 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania niedzielne.

Trzy topowe odcinki „Dzień dobry TVN”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

02-02-2014

1 337 962

16,41%

27-10-2013

1 263 848

16,00%

10-11-2013

1 227 301

17,11%


W porównaniu do poprzedniego sezonu „Dzień dobry TVN” straciło 60 tys. widzów. W okresie od września 2012 do czerwca ub.r. magazyn śledziło 663 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,08 proc. i 17,87 proc. udziału.

TVN w paśmie emisji „Dzień dobry TVN” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie należało do Polsatu, którego udział wyniósł 10,05 proc. Trzecia była TVP2, która w tym paśmie emitowała gł. konkurencyjny magazyn „Pytanie na śniadanie” (8,98 proc.), natomiast najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (6,16 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR%

SHR%

TVN - Dzień Dobry TVN

602 739

13,29%

16,76%

Polsat

455 938

10,05%

10,48%

TVP2

407 431

8,98%

6,87%

TVP1

279 538

6,16%

3,96%


Program „Dzień dobry TVN” był nadawany w TVN w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30.

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
w pipetkę
WM to cenzura i wirusy!!!!!!!!
odpowiedź
User
Ewa
Powiem tyle - Dzień dobry TVN jest NAJLEPSZE. Koniec!!
odpowiedź
User
Gis
Jest superfajne!!!
odpowiedź