Emitowany w ramach kampanii spot opisuje dzień z życia przedsiębiorcy: według wyidealizowanych wyobrażeń jego znajomych oraz zgodnie ze stanem faktycznym. Reklamy podkreślają zalety promowanego PKO Konta Firmowego: brak opłat za prowadzenie rachunku i pierwsze 30 przelewów internetowych w każdym miesiącu oraz wpłaty we wpłatomatach PKO BP.
- PKO Bank Polski od lat jest partnerem przedsiębiorców – zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm z sektora mikro oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Przesłanie kampanii wypowiadane przez naszego bohatera „Nikt nie wie jak naprawdę wygląda mój dzień – nikt nie licząc mojego banku”, podkreśla naszą szczególną troskę o potrzeby przedsiębiorców. Jako Bank chcemy te potrzeby jak najlepiej rozumieć i wspierać ich w rozwoju - komentuje Michał Kuczmierowski, dyrektor pionu marketingu i komunikacji w PKO BP.

Bank we wrześniu zaczął kampanię reklamową PKO Konta dla Młodych, w której występuje youtuber Martin Stankiewicz.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji oraz internecie (serwisy VoD, strony z sieci afiliacyjnych, wyszukiwarki,porównywarki finansowe, mailingi, portale społecznościowe).
Za obsługę reklamową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja kamapnii) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).











