Dziennikarze CNN za tabletami sponsorującego program Microsoftu mieli iPady

Podczas wieczoru wyborczego dziennikarze CNN za tabletami Surface Pro 3 od Microsoftu, który zawarł ze stacją umowę product placementową, mieli iPady, z których również korzystali.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dziennikarze CNN za tabletami sponsorującego program Microsoftu mieli iPady

Tablety Surface Pro 3 były obecne w studiu CNN podczas wieczoru wyborczego w ramach umowy zawartej ze stacją przez Microsoft. Koncern komputerowy umożliwił widzom łączenie się ze studiem za pomocą narzędzia Bing Pulse, natomiast główny korespondent kanału John King używał do tego specjalnej wersji rozwiązania Magic Wall. Dlatego prowadzący program używali tabletów Surface Pro 3.

Jednak ujęcia z innych kamer niż na wprost dziennikarzy pokazały, że jednocześnie korzystali oni z tabletów konkurencyjnej firmy - iPadów od Apple. Na portalach społecznościowych, głównie Twitterze, szybko zamieszczono odpowiednie zdjęcia z komentarzami, że w ten sposób zepsuto efekt promocji tabletów Surface Pro 3.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/premiera-tabletu-surface-pro-3-w-25-krajach-polska-pominieta ##

Rzecznik CNN tłumaczył jednak, że obecność tabletów Surface Pro 3 w studio nie wynikała z zapisów umowy obejmujących też product placement, tylko z faktu, że narzędzie Magic Wall jest zoptymalizowane pod działającą na tych urządzeniach przeglądarkę Internet Explorer.

Z kolei dziennikarz stacji, Jake Tapper, stwierdził, że korzystał też z iPada, żeby obserwować komentarze na Twitterze i dodawać własne wpisy. Podkreślił, że korzystał też z tabletu Microsoftu i niczego nie ukrywał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej