Liderem zestawienia pozostał “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). W czerwcu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 384 948 egz., co oznacza spadek o 11,76 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na miejscu drugim uplasowała się „Gazeta Wyborcza” (Agora) z wynikiem wynoszącym 250 336 egz., po spadku o 12,23 proc. Trzecią lokatę zajął „Super Express” (Murator) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 161 993 egz., czyli mniejszą o 7,36 proc. niż rok wcześniej.
Tuż za podium pozostaje „Rzeczpospolita” (Presspublica), której sprzedaż ogółem zmniejszyła się w czerwcu br. o 15,17 proc. i wyniosła 95 250 egz.
Najwięcej stracił jednak “Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) zajmujący pozycję piątą. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 15,42 proc. do 70 743 egz.

Porównując dane z czerwca br. do danych z maja widać, że spadła sprzedaż ogółem wszystkich dzienników poza “Faktem”, którego wynik wzrósł jednak minimalnie - o 0,16 proc. Najwięcej stracił “Dziennik Gazeta Prawna” (7,75 proc.).











