SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dziewczyna influencera” w kinach od 2 lutego

„Dziewczyna influencera” to wedle zapowiedzi dystrybutora pierwszy polski film o influencerach i gwiazdach social mediów, które prezentują na pozór idealne życie, pełne beztroskich i luksusowych podróży, markowych ubrań i niekończącej się zabawy. Dzieło w reżyserii Szymona Gonery, z Kariną Rezner, Olgą Kalicką, Joanną Koroniewską-Dowbor i Kamilem Wodką w rolach głównych, w kinach od 2 lutego 2024 roku.

„Dziewczyna influencera” to, zaznacza Kino Świat, elektryzująca opowieść o sławie, pieniądzach, klątwie popularności, żądzy uwagi i cenie płaconej za bycie na topie. To obraz rzeczywistości, ukrytej za filtrami Instagrama, wystudiowanymi kadrami klipów YouTube i lukratywnymi kontraktami sponsorów. Ponad wszystko jednak to przejmująca historia o tych, dla których liczba fanów i lajków określa poczucie własnej wartości, pasja graniczy z obsesją, a toksyczna rywalizacja rodzi mroczne sojusze. Poznaj całą prawdę o świecie internetowych celebrytów w filmie „Dziewczyna influencera” - tylko w kinach od 2 lutego.

W rolach głównych w filmie, który ma zabrać widza w zapierającą dech w piersiach podróż po najbardziej malowniczych zakątkach Europy, zobaczymy: debiutującą Karinę Rezner, Olgę Kalicką, Kamila Wodkę, Mateusza Banasiuka, Joannę Koroniewską-Dowbor, Rafała Królikowskiego, Magdalenę Czerwińską, Karolinę Szymczak, Dominikę Kachlik, Michała Piróga i Patryka Szwichtenberga oraz imponującą plejadę internetowych sław. Wśród nich, m.in.: współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór „Barbeliciouss”, modelka Anna Maria Olbrycht oraz model i twarz marek Campari, Bvlgari, Aston Marin - Kevin Lutolf. Wspólnie ujawnią oni ciemne aspekty życia idoli, na co dzień schowane za błyszczącymi ekranami smartfonów i zdemaskują prawdziwe oblicze internetowego show-biznesu.

„Kiedyś porównywaliśmy się z kolegami i koleżankami z klasy. Teraz porównujemy się z całym światem. Oglądamy zdjęcia pięknych osób - często upiększonych filtrami - w egzotycznych, rajskich lokacjach i wydaje nam się, że tak wygląda ich życie. I tak myślą nasze dzieci - 80 procent dzieci i nastolatków w Polsce chciałoby zostać Influencerami. Ale bycie sławnym i używanie filtrów nie rozwiązuje żadnych problemów. A popularność ma także bardzo negatywne skutki. I to wszystko chciałem pokazać w tym filmie - filmie o czasach, w których żyjemy” - mówi reżyser filmu Szymon Gonera.

„Dziewczyna influencera” - o czym jest film

Wchodząca gwiazda internetu Zosia (zjawiskowa Karina Rezner), znana pod nickiem Just Sophie, odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi (Kamil Wodka), ma romans. Kiedy zdrada wychodzi na jaw i trafia na Pudelka, dziewczyna postanawia przyjąć ofertę uwielbianej przez internautów Violi (Olga Kalicka) i wraz z nią udać się w zagraniczną podróż za pieniądze sponsorów. Odwiedzający ekskluzywne kurorty na Cyprze, Ibizie, Malcie, Grecji i we Włoszech, walcząc o zasięgi i uwagę fanów, Zosia dołącza do elity polskich influencerów.

Niestety miłosna afera z jej byłym chłopakiem staje się coraz głośniejsza, gdy ten wiąże się z seksowną fit-blogerką Paulą (Joanna Koroniewska-Dowbor), a o Violę upomina się dawna, mroczna przeszłość. Kiedy pikantne szczegóły i skrywane sekrety wychodzą na jaw, Zosię czeka konfrontacja z trudną do zaakceptowania prawdą o środowisku, do którego tak bardzo pragnęła należeć.

Dołącz do dyskusji: „Dziewczyna influencera” w kinach od 2 lutego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bez happy endu
A na koniec jak w każdym polskim filmie okaże się, że patocelebryci tak strasznie cierpią za udawanie szczęścia. Grunt żeby zera na koncie się zgadzały od sponsorów.
odpowiedź
User
sea
Influencerzy to szczury i karaluchy.
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
Influencerzy to szczury i karaluchy.
Bo to jest wyscig,na ilosc zer na rachunkach bankowych. Nie wazne co promuja,wazne aby tylko oni zarabiali a klienci maja to kupic.
odpowiedź