SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Dźwigaj tylko to, co kochasz” w reklamach Frisco.pl

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl, prowadzona pod hasłem „Dźwigaj tylko to, co kochasz”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja 4Frame.

Article

- Rynek supermarketów internetowych w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, jednak nadal duża część konsumentów stawia na rozwiązania tradycyjne nie zdając sobie sprawy z tego, jak dużym udogodnieniem mogą być rozwiązania takie jak nasze. Kluczowym komunikatem jaki chcemy przekazać naszym konsumentom jest to, że nie warto poświęcać czasu na robienie zakupów w sklepach offline, jeśli w tym czasie można robić rzeczy dużo przyjemniejsze. W obecnej kampanii „puszczamy oko” do naszych konsumentów, pokazując im w lekki sposób korzyści płynące z zakupów na Frisco.pl - opisuje akcję Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

W grudniu ub.r. serwis odwiedziło 230,4 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Akcja reklamowa jest prowadzona w radiu (Eska Warszawa, Kolor Warszawa, RMF Maxxx Warszawa, Rock Radio Warszawa, Eska Rock Warszawa, Radio Wawa, Radio Zet Chilli, Zet Gold, Radio Plus), internecie (m.in. nowa komunikacja na Facebooku) oraz na outdoorze w Warszawie (40 nośników fullback na autobusach komunikacji miejskiej, 49 nośników frontlight).

Kreację kampanii przygotowała agencja 4Frame, która wspierała też Frisco.pl przy zakupie mediów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dźwigaj tylko to, co kochasz” w reklamach Frisco.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysztof Pochucki
Sklep spożywczy online - ale to moja opinia - genialna sprawa. Zwłaszcza dla osób starszych, młodych rodziców lub dla tych, którzy pracują w nieregularnych godzinach. Jak mówi tytuł samej akcji - "Dźwigaj tylko to, co kochasz" - nie warto marnować życia na dźwiganie kartonów mleka, czy zgrzewek wody, skoro Frisko zapewnia poza konkurencyjnymi cenami także dostawę towaru do domu.
Wasze zadowolenie gwarantują opinie innych zadowolonych klientów. W tym mnie! ;)
1 0
odpowiedź
User
Matylda Koziel
ile ludzi tyle opinii tak na prawdę...
Według mnie, Frisco jako świeżość na polskim rynku dobrze się sprawuje.
Porównując tesko z wielolet im stażem, to tylko kwestia czasu aż Frisco usprawni swoje systemy i bęzie liderem.
0 0
odpowiedź
User
Wojtek Maciąg
Jako ojciec trójki dzieci tygodniowe zakupy to dla mnie prawdziwe wyzwanie! Tony napojów, owoców, warzyw, środków chemicznych, prawdziwa katorga. I jeszcze kolejki w sklepie z trzema małymi szkrabami, to dla kogoś o mocnych nerwach. Na szczęście z pomocą przyszło Frisco. Jeszcze nigdy nie robiłem zakupów tak tanio, szybko i bestresowo. W mojej opinii to raj, raj, raj.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing