WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Usługi cyfrowe UPC w Zakopanem

Gorący temat

„GW”: Telewizja Polska weźmie 200 mln zł kredytu. TVP: to zabezpieczenie kontraktów

0

“Dzyń, dzyń do UPC”. Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

2013-12-04 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio.

“Dzyń, dzyń do UPC”. Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

UPC wykorzystuje w komunikacji spot oparty na popularnej melodii gwiazdkowej piosenki, a hasłem przewodnim reklamy jest motyw “Dzyń, dzyń do UPC”. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja 2012 Bogdanowicz Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. Działania potrwają do 19 grudnia br.

Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 1,43 mln abonentów (dowiedz się więcej).

Autor: pp

Wiecej informacji: UPC, UPC Polska

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej