WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Usługi cyfrowe UPC w Zakopanem

“Dzyń, dzyń do UPC”. Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

2013-12-04 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio.

UPC wykorzystuje w komunikacji spot oparty na popularnej melodii gwiazdkowej piosenki, a hasłem przewodnim reklamy jest motyw “Dzyń, dzyń do UPC”. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja 2012 Bogdanowicz Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. Działania potrwają do 19 grudnia br.

Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 1,43 mln abonentów (dowiedz się więcej).

Autor: pp

Wiecej informacji: UPC, UPC Polska

Fotoreportaże

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (484)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga