SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.Wedel z produktami, loterią i zwierzęcą reklamą na Euro 2012 (wideo)

E.Wedel wprowadza do sprzedaży nowe produkty związane z Euro 2012. Jednocześnie rozpoczyna loterię, w której można wygrać bilety na mecze tego turnieju, oraz nawiązującą do niego wizerunkową kampanię reklamową.

E.Wedel może wykorzystywać bezpośrednie nawiązania do Euro 2012 w swoich działaniach marketingowych i sprzedażowych, ponieważ od prawie roku jest sponsorem narodowym turnieju (więcej na ten temat). Teraz firma wprowadza na rynek szereg produktów, których identyfikacja wizualna wykorzystuje wizerunek Euro 2012. I tak w najbliższym czasie będzie można kupić m.in. czekoladowe figurki maskotek imprezy Slavko i Slawka (o wadze 60 g i cenie ok. 9 zł), dwie nowe wersje Ptasiego Mleczka: waniliowe w pudełku w kształcie stadionu (waga: 420 g, cena: ok. 16 zł) i biało-czerwone (400 g, ok. 13 zł), Baryłki Football, czyli praliny w kształcie piłek (176 g, ok. 14 zł) oraz Chrupki Kibica (80 g, ok. 4,80 zł). Ponadto w piłkarskich opakowaniach z logo mistrzostw będą sprzedawane Torciki Wedlowskie, batony Pawełek i wedlowskie czekolady.

>>> Studio TVP Sport na dachu fabryki E.Wedel


Na opakowaniach tych produktów znajdują się informacje o rozpoczętej 2 stycznia loterii, w której do wygrania jest 1090 podwójnych biletów na mecze Euro 2012. Warunkiem udziału w promocji jest kupienie produktów firmy Wedel za minimum 20 zł oraz zgłoszenie paragonu na stronie wedel.pl. Każde takie zgłoszenie to jedna szansa na wygraną, przy czym w ciągu tygodnia można zgłosić maksymalnie 10 losów.

Losowania będą są odbywać w każdy czwartek do 16 czerwca - łącznie będzie ich 23. Do końca maja co tydzień losowane będzie po 50 podwójnych biletów na mecze turnieju rozgrywane w Polsce, w dwóch czerwcowych losowaniach - po 20 podwójnych biletów na mecz finałowy zaplanowany w Kijowie.


Loteria będzie też reklamowana w mediach, gdzie w związku z Euro 2012 E.Wedel będzie przede wszystkim prowadzić nową odsłonę swojej wizerunkowej kampanii „Fabryka Przyjemności”. W nowej reklamie główne role odgrywają zwierzęta, prezentując znaną ze stadionów piłkarskich meksykańską falę. W ścieżce dźwiękowej spotu wykorzystana jest piosenka „Rock&Rollin’ Love” zespołu Afromental.


Reklama będzie emitowana do czerwca. Jej kreację przygotowała agencja Team One, wyreżyserował Didier Poiraud, wyprodukował dom produkcyjny Tandem Taren-To, a postprodukcją - m.in. animacjami 3D i efektami specjalnymi - zajęła się firma BUF. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: E.Wedel z produktami, loterią i zwierzęcą reklamą na Euro 2012 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mati
świetne
odpowiedź