SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edipresse rusza z portalem Party.pl. Postawi na wideo i reklamę natywną

Wydawnictwo Edipresse Polska 28 września br. uruchomi nowy serwis dla kobiet Party.pl. Znajdą się w nim nie tylko treści o gwiazdach, ale również materiały lifestylowe. Na stronie będzie silna sekcja wideo, a wydawca chce zarabiać m.in. na reklamie natywnej.

Nowy portal działający pod marką dwutygodnika „Party” wchłonie dotychczasowe witryny Afterparty.pl i Fleszstyle.pl. Będą w nim publikowane newsy z życia gwiazd (30 dziennie), materiały o stylu znanych osób, a także treści lifestylowe, czyli materiały o modzie, urodzie, poradnikowe, kulinarne czy kulturalne. W portalu znajdzie się też jakaś część tekstów z drukowanego wydania „Party” oraz sesje z magazynu „Viva!”. Na stronie pojawią się autorskie rubryki Joanny Horodyńskiej, Malwiny Wędzikowskiej i Agnieszki Ścibior.

Serwis będzie miał silną sekcję wideo. Znajdą się w niej nie tylko wywiady z gwiazdami i relacje z imprez, ale także stałe autorskie formaty jak gwiazdorski ranking prowadzony przez Alka Rogozińskiego czy program o modzie Lidii Kality. Edipresse Polska na potrzeby serwisu stworzył nieopodal swojej siedziby specjalne studio wideo. Na stronę trafią też materiały zza kulis sesji zdjęciowych dla „Vivy!”.

Redaktor naczelną Party.pl jest Aneta Wikariak, naczelna magazynów „Party” i „Flesz”. Jej zastępcą ds. online został Adam Michejda, w przeszłości związany z „Super Expressem”. Zespół dedykowany serwisowi liczy 10 osób. Portal korzystać ma też z dziennikarzy piszących dla obu drukowanych dwutygodników.

Serwis został zaprojektowany w technologii Responsive Web Design. Edipresse Polska zaoferuje formaty reklamowe, dostosowane jednocześnie do wersji desktopowej jak i mobilnej. Nowością będzie też m.in. format total branding, który zakłada wyłączną obecność reklamy klienta na stronie głównej serwisu, pojawią się także np. formaty interaktywne jak konkursy i quizy.

Spółka da reklamodawcom szereg możliwości wykorzystania reklamy natywnej - materiałów rekomendujących produkty, pokazujących ich zalety, które będą mogły być też promowane w mediach społecznościowych serwisu. Uruchomi też platformę „News & Lifestyle” pozwalającą na zakup reklam zarówno w magazynach „Party”, „Flesz” i „Viva!” jak i w serwisach internetowych Party.pl, Polki.pl i Wizaz.pl.

Edipresse Polska ma już duży portal dla kobiet z materiałami lifestylowymi i o gwiazdach działający pod adresem Polki.pl. Aneta Wikariak podkreśla jednak, że jest miejsce na kolejny projekt, podobnie jak to ma miejsce na rynku magazynów, gdzie funkcjonują obok siebie trzy tytuły people wydawane przez Edipresse.

Wydawnictwo start portalu Party.pl wesprze kampanią w telewizji, kinie, radiu i prasie o wartości 3 mln zł.

Spółka nie podaje na pozyskanie ilu użytkowników serwisu do końca br. liczy.  Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza w Edipresse Polska, mówi jedynie, że celem Party.pl jest zajęcie trzeciego miejsca wśród lifestylowych serwisach kobiecych po witrynach Polki.pl i Kafeteria.pl. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. Polki.pl miały 3,37 mln realnych użytkowników, a Kafeteria.pl - 2,79 mln użytkowników (zobacz pełne zestawienie).

Dołącz do dyskusji: Edipresse rusza z portalem Party.pl. Postawi na wideo i reklamę natywną

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
w
jeszcze więcej totalnej szmiry żeby nie nazwac tego g
odpowiedź
User
Do w
Długo zastanawiałaś się nad tym komentarzem?
odpowiedź
User
ekspert
edipresse - i wiadomo, że od razu będzie brukowe gówno
odpowiedź