Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa nowego napoju marki Tymbark (z portfolio Grupy Maspex Wadowice) - Tymbark Next Ice Tea. Akcję przygotowały firmy 21East i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)

Spot Tymbark Next Ice Tea pokazuje, jak składniki tego napoju, owoce i mrożona herbata, dosłownie atakują młode osoby. Ma to odzwierciedlać efekt ekstremalnego orzeźwienia zapewniany przez napój.

Tymbark Next Ice Tea jest skierowany do młodych, aktywnych osób. Jest dostępny w czterech wariantach smakowych (brzoskwiniowym, cytrynowym z czarną herbatą, brzoskwiniowo-cytrynowym i cytrynowo-limonkowym z zieloną herbatą) w butelkach o pojemności 0,5 i 1,5 l.

Kreację kampanii przygotowała agencja 21East, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana