SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Efekt, za którym stoi technologia” - Agnieszka Radwańska reklamuje zmywarki Amica

W nowej kampanii Amica Wronki reklamuje nową linię zmywarek wolnostojących. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy marketingowe Change, Value Media, Get More Social i Monday PR - przebiega pod hasłem „Efekt, za którym stoi technologia. Lśniąco czyste naczynia w każdej chwili”.

Reklamy podkreślają, że nowe zmywarki oferują rozwiązania, dzięki którym zmywanie staje się prostsze, bardziej efektywne i oszczędne. W kampanii eksponowane są przede wszystkim funkcja zmywania 3D (pozwalająca na jeszcze dokładniejsze zmywanie dzięki trzem niezależnym poziomom natrysku), program Auto (w którym zmywarka sama dobiera odpowiednią ilość wody, temperaturę i czas) oraz opcję Flexi Space (ułatwiającą mycie nieporęcznych, dużych naczyń).

W kampanii wykorzystywany jest wizerunek tenisistki Agnieszki Radwańskiej, od kilku lat ambasadorki reklamowej marki Amica.

Kampania jest prowadzona od 6 lipca w internecie (m.in. na portalach społecznościowych You Tube, Facebook i Instagram oraz w osobnej zakładce serwisu Amica.pl) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja Change, za zakup powierzchni reklamowych w internecie odpowiada dom mediowy Value Media, za aktywności w social media - agencja Get More Social, a za komunikację public relations - agencja Monday PR.

Dołącz do dyskusji: „Efekt, za którym stoi technologia” - Agnieszka Radwańska reklamuje zmywarki Amica

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl