SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

Konsorcjum złożone z firm Effective Media i Effective Media Solutions wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację mediową kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”.

Zwycięskie agencje w przetargu PIP pokonały siedmiu konkurentów. O zlecenie to ubiegały się też Fabryka Komunikacji Społecznej, Value Media, Mastermind Media, Lowe Media, Maxus Warszawa, Infinity Media i Five Media.

Tegoroczna, trzecia edycja kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” będzie promować praktyki zapobiegające wypadkom związanym z obsługą zwierząt. Obejmować będzie emisję spotów w telewizji i radiu. Potrwa cztery tygodnie, począwszy od 18 maja br.

Za kreację reklam do akcji odpowiada wybrana we wcześniejszym przetargu Grupa Eskadra (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl