WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

151 zgłoszeń do Effie Awards 2008

Effie Awards 2009: Grand Prix dla PZL za kampanię Alior Banku

2009-10-27 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja PZL otrzymała Grand Prix w dziesiątej, jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards. Nagrodzona została za kampanię wprowadzającą na rynek markę Alior Bank. Rozdanie nagród odbyło się wczoraj podczas gali zorganizowanej w Filharmonii Narodowej.

Effie Awards 2009: Grand Prix dla PZL za kampanię Alior Banku

PZL za kampanię dla Alior Banku dostała także złoto w kategorii Launch. Agencjom przyznano jeszcze dwa złota. W kategorii Long Term otrzymały je Legend Group i dom mediowy Mediaedge:cia za kampanię "Pomysł na obiad każdego dnia" dla marki Winiary wchodzącej w skład porfolio Nestle Polska. Natomiast w kategorii Non-profit za kampanię "Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić... ale tylko pasją" nagrodzono agencję TBWA / E-Graphics. Złota wśród domów mediowych nie przyznano.

Agencjom reklamowym wręczono 13 srebrnych i pięć brązowych statuetek, natomiast do domów mediowych powędrowało po dziewięć srebrnych i brązowych statuetek.

Wśród agencji po trzy statuetki zgarnęły BrainOgilvy, po dwie - DDB WarszawaBBDO Warszawa, zaś pozostałe firmy musiały zadowolić się jedną nagrodą.

effieagencjereklamowe

Spośród domów mediowych najwięcej statuetek - pięć - przypadło Mediaedge:cia. Trzy nagrody powędrowały do Starcomu, po dwie otrzymały MediaCom Warszawa, MindShare i Universal McCann, a po jednej - ZenithOptimedia, Macroscope OMD, CaratMaxus.

effiedomymediowe

Do konkursu Effie Awards w tym roku zgłoszono 125 kampanii. Wyboru zwycięzców dokonało 57 osobowe jury eksperckie złożone z: pracowników mediów, instytutów badawczych, niezależnych konsultantów, marketerów, pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.. Przewodniczący jury był Jarosław Świgulski, prezes Mars Polska.

effie2009

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny festiwal, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. W Polsce konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Autor: pp / tw

Wiecej informacji: Effie Awards, Effie Awards 2009

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej