SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Ekspert w telekomunikacji'

Wczoraj rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa firmy Dialog skierowana do rynku indywidualnego

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego "Darmowe Rozmowy i Internet", dostępnego w ofercie DIALOGu od 1 czerwca br.

Komunikacja kontynuuje przekaz zawarty w majowej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.

Telefonia DIALOG pozycjonowała się w niej jako ekspert w telekomunikacji - doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie, jako firma nowatorska, przyjazna i dbająca o bezpieczeństwo         i satysfakcję swoich Klientów.

Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach:
- ATL - codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty),
- BTL - ulotki, plakaty,
- nośniki ambientowe - autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.

Kampania rozpoczęła się 1 czerwca 2005 roku i potrwa - zależnie od medium reklamowego - do końca miesiąca.

Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: 'Ekspert w telekomunikacji'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl