„Elektroodpady w dobre ręce” - producenci radzą, co zrobić ze zużytym sprzętem AGD i RTV

CECED Polska, związek producentów sprzętu AGD, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Elektroodpady w dobre ręce”. Akcja - przygotowana przez agencję Insignia - obejmuje internet, sklepy oraz szkolenia dla samorządowców i serwisantów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii „Elektroodpady w dobre ręce” jest promowanie wiedzy na temat właściwego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Akcja jest skierowana zarówno do konsumentów, jak też samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

Działania dla konsumentów obejmują materiały (spoty, ulotki, standy) w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV i AGD, aktywności na Facebooku (fanpage z grą i konkursem) oraz reklamy w internecie (na Ceneo, Allegro i innych stronach) odsyłające do serwisu elektrosmieciwsieci.pl, w którym dostępna jest m.in. mapa zbiórki elektroodpadów. Dla przedstawicieli władz samorządowych zorganizowana zostanie konferencja szkoleniowa dotycząca postępowania z elektroodpadami oraz publikowane będą reklamy w prasie branżowej i internecie. Podobne seminaria zostaną przeprowadzone dla punktów serwisowych sprzętu RTV i AGD.

grafika

Kampania, zaplanowana do grudnia br., jest realizowana przez CECED Polska w ramach projektu „Elektroodpady w dobre ręce” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada agencja interaktywna Insignia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"