WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

"American Idol" nie zniknie z telewizji

Gorący temat

Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017

1

Elżbieta Zapendowska zachwycona składem jurorskim nowej edycji "Idola"

2017-02-14 A A A KOMENTARZE: 5 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ekspertka od emisji głosu jest zachwycona składem jurorskim nowej edycji "Idola". Twierdzi, że wszyscy bardzo się polubili i wzajemnie się wspierają. Zapendowska nie ukrywa też, że obawiała się ponownego udziału w talent show ze względu na stan zdrowia.

Elżbieta Zapendowska zachwycona składem jurorskim nowej edycji

Elżbieta Zapendowska była jurorką czterech pierwszych edycji programu "Idol", nadawanych na antenie telewizji Polsat od kwietnia 2002 roku do czerwca 2005 roku. Gdy po blisko 11 latach przerwy stacja postanowiła wrócić do tego formatu, Zapendowskiej ponownie zaproponowano miejsce w jury. Nie zgodziła się jednak natychmiast.

– Miałam wątpliwości, czy sobie dam radę, jeśli chodzi o wzrok, bo fizycznie to sobie jeszcze radzę, ale to było dla mnie wątpliwością – mówi Elżbieta Zapendowska.

Specjalistka od emisji głosu od dziecka cierpi na jaskrę i stopniowo traci wzrok. Dyrektor programowa stacji Polsat, Nina Terentiew, przekonała ją jednak, że na planie talent show otrzyma wszelką pomoc. Elżbieta Zapendowska twierdzi, że ogromnym wsparciem są dla niej pozostali jurorzy: Janusz Panasewicz, Ewa Farna oraz Wojciech Łuszczykiewicz. Przyznaje też, że nie spodziewała się tak świetnego składu sędziowskiego.

– Ewa jest urocza, taka naturalna, nikogo nie udaje, Janusz otwarty rockendrolowiec, taki luzacki, a jednocześnie w punkt trafiający, czasem z puentą. I Wojtek – poczucie humoru, inteligencja, szybkość reakcji, bardzo się lubimy – mówi ekspertka.

Elżbieta Zapendowska podkreśla, że razem z innymi jurorami nie szuka wyłącznie osoby świetnie śpiewającej. Umiejętności wokalne są niezwykle istotne, uczestnicy programu "Idol" muszą jednak odznaczać się także ciekawą osobowością, prawdziwością i zdolnością przykuwania uwagi odbiorców. Jurorka twierdzi, że w czterech dotychczasowych edycjach talent show Polsatu pojawiło się kilka osób, które posiadały wszystkie te cechy. Nie zawsze byli to późniejsi zwycięzcy.

– Taka była Małgosia Stępień, było jeszcze parę bardzo ciekawych, Ania Dąbrowska, przecież ona nie wygrała „Idola”, a zaistniała, jako dziewczyna z basem. Było kilka bardzo ciekawych postaci i ci, którzy mieli coś zrobić w życiu, to robią i są na rynku – mówi Elżbieta Zapendowska.

Ekspertka nie ukrywa, że praca jurora talent show nie jest łatwa. Wykonuje ją jednak od tylu lat, że nie myśli już o konsekwencjach swoich decyzji. Uważa, że osoba faktycznie posiadająca talent i osobowość, nawet odrzucona przez jury będzie w stanie przebić się na polskim rynku muzycznym. Nic nie stoi też na przeszkodzie do zgłoszenia się takiej osoby do kolejnej edycji "Idola".

– Jeżeli odrzucę kogoś dobrego i jeżeli on jest naprawdę dobry, jeżeli ma silny charakter to on wypłynie za chwilę i może mi powiedzieć w oczy: „nie doceniłaś mnie”. Trudno, tak bywa – mówi Elżbieta Zapendowska.

Program "Idol" emitowany będzie przez stację Polsat w każdą środę o godzinie 20.00. Premiera 5. edycji będzie miała miejsce 15 lutego.

Pierwsze cztery edycje „Idola” Polsat emitował od wiosny 2002 roku do wiosny 2005 roku, głównie w ramówkach wiosennych. Pierwszą oglądało średnio 2,9 mln widzów, drugą - 3,4 mln, trzecią - 2,6 mln, a czwartą - 1,8 mln widzów.

W wiosennej ramówce Polsat pokaże także nowy serial „Niania w wielkim mieście” i show „The Brain. Genialny umysł”. Pojawią się też m.in. „Kabaret na żywo 2”, „Twoja twarz brzmi znajomo 7”, siódmy sezon „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, kolejna edycja programu Katarzyny Dowbor „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki 9”, nowe odcinki „Świata wg Kiepskich” czy „Daleko od noszy. Reanimacja”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu br. wyniósł 10,71 proc.

Autor: newseria / zpr / rt

Wiecej informacji: Elżbieta Zapendowska, Idol, krytyk muzyczny

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej