Endorfiny w mózgu reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

PKO BP rozpoczął kampanię reklamową Konta dla Młodych, obejmującą m.in. konkurs dla osób wykonujących płatności zbliżeniowe. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy PKO BP rozgrywają się w mózgu, gdzie na wieść o zbliżeniu organizmu pojawiają się endorfiny. Okazuje się jednak, że chodzi o zbliżenie związane z płatnościami, a nie pieszczotami.

To kolejny spot PKO BP pokazujący reakcję organizmów klientów banku. W poprzednich widać było m.in. łzę w kąciku oka promującą Mini Ratkę (zobacz szczegóły) oraz kamień spadający z serca kobiety korzystającej z karty kredytowej (obejrzyj to).

W obecnej kampanii reklamowane są Konto dla Młodych oraz płatności brelokiem zbliżeniowym, a także wprowadzanym właśnie do dystrybucji zegarkiem służącym do płacenia w czytnikach zbliżeniowych.

- Zegarek wydawany do PKO Konta dla Młodych to jedyny na polskim rynku gadżet płatniczy w tej formie, będący kartą debetową, którą można opłacać zakupy ze środków zgromadzonych na rachunku. Będące już w ofercie Banku naklejki i breloki płatnicze dla studentów, a także karty przedpłacone dla dzieci w formie zbliżeniowych naklejek, breloków czy filcowej żyrafy cieszą się dużym zainteresowaniem naszych klientów - opisuje Katarzyna Pawłowicz, kierownik zespołu rozwoju kart debetowych w PKO BP.

5 września zaczął się konkurs promujący płatności zbliżeniowe brelokiem. Do wygrania są tysiące podwójnych biletów do kina oraz trzy samochody Nissan Micra. Konkurs potrwa do 20 listopada.

Akcja reklamowa będzie prowadzona w kinach, internecie, radiu, na outdoorze, w punktach sprzedaży oraz - od 22 września - w telewizji.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja OS3, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek