Eska dalej traci słuchaczy (rynek sieci radiowych)

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali utrzymała się Eska. Trzy stacje (Radio Plus, Radio Pogoda i ZET Chilli) odnotowały minimalne wzrosty, a na czele spadków znalazły się Złote Przeboje.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od listopada 2016 roku do stycznia 2017 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,2 proc., czyli o 0,4 pkt. proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,3 proc. (bez zmian).

Tym samym przewaga Eski nad Audytorium 17 zmniejszyła się o 0,4 pkt. proc. do zaledwie 0,9 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 2,6 proc., uplasowało się RMF MAXXX. Stacja ta miała spadek wynoszący 0,3 pkt. proc.

Rozgłośnia ta wyprzedziła Złote Przeboje, które wypadły z podium. Stacja ta zanotowała największą stratę w zestawieniu - jej udział zmniejszył się o 0,5 pkt. proc. do 2,5 proc.

W czołowej piątce znalazło się jeszcze Radio Plus (2 proc. udziału), które wraz z Radiem Pogoda (0,8 proc.) i ZET Chilli zanotowało jedyny wzrost udziału w zestawieniu, wynoszący 0,1 pkt. proc.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"