Eska i RMF Maxxx ostro w dół, rekordowy wzrost Radia Plus - słaby wynik ZET Gold

W okresie od sierpnia do października 2013 roku na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce uplasowała się Eska. Ogromnym wzrostem pochwalić się mogło Radio Plus - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział sieci radiowej Eska w okresie od sierpnia do października 2013 roku wyniósł 7,1 proc., czyli 0,6 pkt. proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,8 proc., po wzroście w skali roku o 0,8 pkt. proc.

Na podium znalazło się jeszcze Radio Plus, które awansowało z miejsca szóstego. Udział tej rozgłośni poszedł do góry aż o 3,9 pkt. proc. (433,3 proc.) do 4,8 proc. To efekt tego, że od kwietnia br. zmieniono format muzyczny tej stacji z soft AC na disco. Zmianie uległ również program sieci - odświeżono formułę dotychczasowych pasm, a na antenie pojawiły się nowe audycje i nowi prowadzący.

Szóste miejsce zajęła sieć Radio ZET Gold, która powstała w lipcu br. w miejsce Planety FM (więcej na ten temat). Jej udział zwiększył się o 0,1 pkt. proc. do 1,0 proc.

grafika

 

 

 

 

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu