Eska na czele słuchalności sieci radiowych w III kwartale 2016. Rekordowy wzrost Radia Pogoda

Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w III kwartale br. znalazło się Radio Eska. Największym wzrostem pochwalić się mogło Radio Pogoda, liderem spadków były Złote Przeboje.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W III kwartale br. udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,2 proc., czyli o 0,1 pkt. proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 4,8 proc., po spadku o 0,1 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 3,6 proc., uplasowało się RMF MAXXX. Stacja ta ex aequo z Radiem Pogoda (1 proc. udziału) zanotowała największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 0,4 pkt. proc.

Z trzeciego na czwarte miejsce spadły z kolei Złote Przeboje, które miały największy spadek w zestawieniu - o 0,2 pkt. proc. do 3 proc. udziału.

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełnia Radio Plus, które zanotowało udział na poziomie 2,2 proc. Wynik tej rozgłośni zwiększył się o 0,1 pkt. proc.

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]