Eska z najniższym udziałem od lat. Rośnie Radio Pogoda (rynek sieci radiowych)

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Liderem wzrostów z kolei było Radio Pogoda.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od września do listopada br. udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,4 proc., czyli o 0,4 pkt. proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jednocześnie jest to wyrównanie najniższego uśrednionego trzymiesięcznego wyniku słuchalności tej stacji z przełomu 2009 i 2010 roku. Ponadto antena ta zanotowała największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,4 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc.

Tym samym przewaga Eski nad Audytorium 17 zmniejszyła się o 0,5 pkt. proc. do zaledwie 1 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 2,8 proc., ex aequo uplasowały się dwie stacje: Złote Przeboje i RMF MAXXX (obie zanotowały spadek o 0,3 pkt. proc.).

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełnia Radio Plus, które zanotowało udział na poziomie 1,8 proc. Wynik tej rozgłośni zmniejszył się również o 0,3 pkt. proc.

Z kolei największy wzrost zanotowało Radio Pogoda, które awansowało z miejsca 8. na 7. Średni wynik tej rozgłośni zwiększył się o 0,3 pkt. proc. do 0,9 proc.

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?