SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eska z najniższym udziałem od lat. Rośnie Radio Pogoda (rynek sieci radiowych)

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Liderem wzrostów z kolei było Radio Pogoda.

W okresie od września do listopada br. udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,4 proc., czyli o 0,4 pkt. proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jednocześnie jest to wyrównanie najniższego uśrednionego trzymiesięcznego wyniku słuchalności tej stacji z przełomu 2009 i 2010 roku. Ponadto antena ta zanotowała największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,4 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc.

Tym samym przewaga Eski nad Audytorium 17 zmniejszyła się o 0,5 pkt. proc. do zaledwie 1 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 2,8 proc., ex aequo uplasowały się dwie stacje: Złote Przeboje i RMF MAXXX (obie zanotowały spadek o 0,3 pkt. proc.).

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełnia Radio Plus, które zanotowało udział na poziomie 1,8 proc. Wynik tej rozgłośni zmniejszył się również o 0,3 pkt. proc.

Z kolei największy wzrost zanotowało Radio Pogoda, które awansowało z miejsca 8. na 7. Średni wynik tej rozgłośni zwiększył się o 0,3 pkt. proc. do 0,9 proc.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

wrzesień 2011 : listopad 2011

wrzesień 2012 : listopad 2012

wrzesień : listopad 2013

wrzesień : listopad 2014

wrzesień 2015 : listopad 2015

wrzesień 2016 : listopad 2016

ESKA

7,4%

7,8%

7,2%

8,3%

6,8%

6,4%

Audytorium 17

5,3%

5,5%

5,5%

5,7%

5,3%

5,4%

Złote przeboje

3,0%

3,9%

3,9%

3,1%

3,1%

2,8%

RMF MAXXX

3,1%

3,7%

3,1%

3,4%

3,1%

2,8%

Radio PLUS

0,9%

0,8%

4,7%

2,3%

2,1%

1,8%

WAWA

0,9%

1,0%

0,9%

0,8%

1,2%

1,3%

Radio Pogoda

-

-

-

-

0,6%

0,9%

ZET GOLD

0,9%

0,9%

1,1%

0,9%

0,8%

0,7%

Radio ZET Chilli

-

-

-

-

0,3%

0,3%

Rock Radio

-

-

-

-

0,2%

0,3%

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

wrzesień 2015 : listopad 2015

grudzień 2015 : luty 2016

marzec 2016 : maj 2016

czerwiec 2016 : sierpień 2016

wrzesień 2016 : listopad 2016

ESKA

6,8%

6,7%

6,7%

6,8%

6,4%

Audytorium 17

5,3%

5,0%

5,0%

5,2%

5,4%

Złote przeboje

3,1%

2,8%

3,2%

2,9%

2,8%

RMF MAXXX

3,1%

2,9%

3,0%

3,4%

2,8%

Radio PLUS

2,1%

1,9%

2,0%

2,3%

1,8%

WAWA

1,2%

1,2%

1,0%

1,0%

1,3%

Radio Pogoda

0,6%

0,6%

0,5%

1,1%

0,9%

ZET GOLD

0,8%

0,8%

0,8%

0,7%

0,7%

Radio ZET Chilli

0,3%

0,3%

0,3%

0,3%

0,3%

Rock Radio

0,2%

0,3%

0,3%

0,2%

0,3%

N=

21 020

20 996

20 993

20 849

20 913

Dołącz do dyskusji: Eska z najniższym udziałem od lat. Rośnie Radio Pogoda (rynek sieci radiowych)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
W esce Krakow brak poranka miedzy 6:30 a 7:00,wycinane wejscia dja z anteny o 15:55,16:55,17:55 ,zmieniana kuchnia Alberta I nakladanie jingla autopromocja ma wejscia dja od 6 lat
odpowiedź
User
boguś
Zet Gold gratulacje, więcej wróżbity Macieja na antenie i jego nawiedzonych słuchaczek, najlepiej od rana do nocy i zmieńcie nazwę na Ezo Fm. Sukces murowany.
odpowiedź
User
Ola
Czyżby formuła gold hitów się wyczerpywała? Trendy w tradycyjnych mediach zaczynają dynamizować obraz. Wygląda na to że formuły wyczerpują się po około 3 latach. Quo Vadis branżo?
odpowiedź