SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Europejski budżet reklamowy eBay dla BBH

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) zdobyła paneuropejski budżet reklamowy serwisu aukcyjnego eBay.

W finałowej rozgrywce przetargu na warty 15 milionów funtów budżet BBH pokonała agencje Fallon i Legg. Wcześniej z rywalizacji odpadły Euro RSCG France, Albion oraz Springer & Jacoby.

Portal ogłosił przetarg na początku bieżącego roku, a za jego przeprowadzenie odpowiedzialny był Torsten Schuppe, europejski dyrektor ds. marketingu w eBay.

Obecnie trwa również przetarg na medialny budżet serwisu na rynku brytyjskim, za który jak na razie odpowiedzialny jest dom mediowy PHD.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Europejski budżet reklamowy eBay dla BBH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl