Udział liderującego Eurosportu we wrześniu 2016 roku wyniósł 0,42 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 14,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. Pomimo tego udało się tej stacji awansować na pozycję liderem (z miejsca trzeciego).
Drugą lokatę, ex aequo z wynikiem na poziomie 0,38 proc., uzupełniają dwa kanały: Polsat Sport, który rok wcześniej również był liderem (spadek o 64,15 proc.) oraz nadający naziemnie Polsat Sport News, który spadł z miejsca drugiego (jednak w dół o 51,28 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-najchetniej-ogladanym-kanalem-informacyjnym-w-polsce-traci-tvp-info-duzy-wzrost-tvn24-bis ##
Największy spadek odnotował Polsat Sport Extra, którego udział zmniejszył się o 65,22 proc. do 0,08 proc. Stacja ta spadła z pozycji szóstej na dziewiątą.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce (po awansie z drugiego) we wrześniu br. należało do Polsatu Sport News (0,33 proc. udziału; jednak spadek o 46,77 proc.). Na drugą pozycję spadł Polsat Sport (0,28 proc.; w dół o 69,23 proc.), a na ostatnią lokatę podium uzupełnia Eurosport (0,27 proc.; wzrost o 3,85 proc.).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 10,53 proc. do 0,21 proc. udziału, pochwalić się mógł Eurosport 2. Z kolei również i w tym ujęciu najwięcej stracił Polsat Sport Extra - było to 71,43 proc. do 0,06 proc.











