SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Eurozet rozdziela marketing i sprzedaż. Andrzej Matuszyński za Krystynę Szczęch-Mroczek

Eurozet dzieli sprzedaż i marketing na osobne piony. Tym drugim będzie kierować Andrzej Matuszyński, natomiast z firmy odchodzi Krystyna Szczęch-Mroczek.

Eurozet rozdziela marketing i sprzedaż. Andrzej Matuszyński za Krystynę Szczęch-Mroczek

Eurozet rozdziela pion sprzedaży i marketingu, żeby wzmocnić zarządzanie sprzedażą i swoimi poszczególnymi markami. Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i marketingu Jaromir Sroga obejmie stanowisko dyrektora biura reklamy, w którym zmieni się też organizacja pracy. Sprzedaż ogólnopolska nie będzie już podzielona między biuro warszawskie, przedstawicieli regionalnych i dział rozwoju sprzedaży. Zintegrowanym działem sprzedaży ogólnopolskiej będzie zarządzać Anna Kopytowska, nadzór nad sponsoringami i akcjami specjalnymi obejmie Iza Albinowska, która wróciła do pracy po urlopie wychowawczym, a dyrektorem sprzedaży lokalnej pozostanie Marek Kurowski.

W skład pionu sprzedaży wejdą też działy new business i komunikacji produktów oraz Studio ZET. Całym pionem kierować będzie Jaromir Sroga. W związku z tymi zmianami pracę w Grupie Eurozet kończy Krystyna Szczęch-Mroczek, dotychczasowa dyrektor działu rozwoju sprzedaży. W firmie będzie pracować do końca stycznia przyszłego roku.

Natomiast pion marketingu Grupy Eurozet będzie obejmował działy promocji, analiz i planowania strategicznego oraz public relations. Funkcję dyrektora marketingu obejmuje Andrzej Matuszyński (na zdjęciu powyżej), który będzie odpowiadał za nadzór nad całością działań marketingowych wszystkich marek firmy. Matuszyński od maja do listopada ub.r. roku był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym ITI Neovison, a wcześniej przez 5 lat pracował w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing. Z Grupą Eurozet był już związany w latach 1997-2004, zajmując stanowisko m.in. dyrektora badań i marketingu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eurozet rozdziela marketing i sprzedaż. Andrzej Matuszyński za Krystynę Szczęch-Mroczek

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam_sh
Iza Gratulacje:) ciekawe jak odnajdzie się Andrzej w tym wszystkim?
0 0
odpowiedź
User
wtemacie
szkoda krychy...
0 0
odpowiedź
User
wtemacie
swoją drogą kolejna zmiana, kolejna omijająca zasadniczy problem którymi sa 2 mega gwiazdy - mb i js. ale co złego to nie oni przecież.
0 0
odpowiedź
User
radiok
swoja droga to nikt nie robi dla tej firmy tyle dobrego co js. wiec nie czepiaj sie go.
0 0
odpowiedź
User
StareNowe
Olejniczak, Matuszyński....kiedy w końcu powróci do Zetki Rober Kozyra? Rzeczywiście Bednarek nie ma pomysłu co dalej. Ciekaw jestem, czy do końca roku "dowieziony" zostanie obiecany przez Oleja wynik????
0 0
odpowiedź
User
RK
Bez pozbycia się MB nic się w tej firmie nie zmieni. Ryba psuje się od głowy. Słowem degręgolada...
0 0
odpowiedź
User
wtemacie
"radiok" napisał(a): swoja droga to nikt nie robi dla tej firmy tyle dobrego co js. wiec nie czepiaj sie go.


A co mianowicie ?
0 0
odpowiedź
User
bbc
"wtemacie" napisał(a):
"radiok" napisał(a): swoja droga to nikt nie robi dla tej firmy tyle dobrego co js. wiec nie czepiaj sie go.


A co mianowicie ?


Zmienia spinki do koszul....
0 0
odpowiedź
User
666
Dezyzja równie dobra jak z przyjęciem do Zetki Marty Cartoryskiej....Amen
0 0
odpowiedź
User
777
Zniknęło pare wpisów...
Ciekawe dlaczego?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry