WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Mleko kobiece do kawy w kampanii na rzecz chorych noworodków (wideo)

Gorący temat

Jakub Dymek pozywa Codziennik Feministyczny za tekst o gwałcie, chce przeprosin i zadośćuczynienia

2

Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji „Serce rośnie” firmy Wawel (wideo)

2017-11-22 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Produkująca słodycze firma Wawel ruszyła z drugą edycją akcji społeczno-konsumenckiej „Serce rośnie”, w ramach której dochód ze sprzedaży wybranych produktów trafi do pięciu wybranych organizacji dobroczynnych. Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group.

Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji „Serce rośnie” firmy Wawel (wideo)

Przedstawiciele firmy Wawel podkreślają, że inspirowanie ludzi do dobrych uczynków poprzez wprowadzanie ich w dobry nastój jest wpisane w misję marki. Idea czynienia dobra jest zgodna z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” i nową strategią komunikacyjną firmy.

W ramach akcji „Serce rośnie” każdy, kto kupi słodycze marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Poza tym uczestnicy akcji mogą zbierać punkty-serduszka na indywidualnym koncie i wymieniać je na nagrody rzeczowe.

Komunikacja akcji podkreśla, że dobre uczynki można robić każdego dnia, traktując je wręcz jak dobrą zabawę, która przyczynia się do dobrego samopoczucia i daje mnóstwo radości.

Wraz ze startem programu uruchomiono stronę sercerosnie.com.pl. Jeśli w pierwszych miesiącach od startu akcji internauci w serwisie w wirtualny sposób nakleją łącznie milion serduszek na opakowanie czekolady Wawel, to w puli znajdzie się dodatkowy milion złotych, co daje łącznie 2,5 miliona złotych na pomoc beneficjentom pięciu organizacji biorących udział w „Serce rośnie”.

Kampania telewizyjna ruszy 27 listopada, a działania na outdoorze - 1 grudnia. Zaplanowano także działania digital, PR oraz intensywne wsparcie akcji w punktach sprzedaży.

Strategię i i kreację kampanii przygotowała agencja Schulz brand friendly. Media do kampanii planuje i kupuje Mets, za działania PR odpowiada agencja Garden of Words.

Autor: bg

Wiecej informacji: Wawel, Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek, Jan Mela, kampania społeczna

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia