WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ewa Farna czwartym jurorem w programie “X Factor”

Ewa Farna nie będzie jurorką w “X Factor”? TVN: Trwają negocjacje

2013-12-05 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ewa Farna poinformowała, że dotąd nie podpisała umowy na bycie jurorką w czwartej edycji programu “X Factor”, co sugerowała stacja na swojej stronie internetowej kilka tygodni temu. - Trwają jeszcze negocjacje z artystką - informuje nas biuro prasowe TVN.

Ewa Farna / fot. TVN - mwmedia Ewa Farna / fot. TVN - mwmedia

Informację o tym, że wokalistka pojawi się w talent-show TVN w roli czwartego jurora serwis tvn.pl podał 14 listopada br. - W kolejnej edycji "X Factor" szacowne grono mentorów zasili Ewa Farna - napisano wówczas na oficjalnej stronie programu.

Ewa Farna twierdzi jednak, że na razie żadnej umowy nie podpisała. - Na razie media oraz TVN podjęli decyzję, ale ja na temat swojego udziału w programie na razie NIC NIE WIEM. Nie mogę więc potwierdzić udziału ani go zdementować. Trwają negocjacje, ale to dopiero od niedawna. Cała akcja do niedawna działa się bez mego udziału - napisała we wtorek wokalistka na swoim fanapage'u na Facebooku.

- Trwają negocjacje z Ewą Farną - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN. Jak ustaliliśmy nieoficjalnie, TVN zdecydował się podać informację o nowej jurorce, mimo że umowa z nią nie została jeszcze podpisana, by wyprzedzić inne media. - Warunki współpracy zostały już wówczas uzgodnione, portal tvn.pl dostał zielone światło od działu programowego na podanie tej informacji - mówi nam osoba ze stacji.

Precastingi do czwartej edycji “X Factor”  ruszają już 7 grudnia br. (dowiedz się więcej), ale nie będzie na nich jurorów. Ci pojawią się dopiero na castingach nagrywanych w Zabrzu i Warszawie w styczniu 2014 roku. Program trafi na antenę TVN w marcu przyszłego roku. Za jego produkcję wykonawczą odpowiada firma FremantleMedia Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że emitowana wiosną br. trzecia edycja “X Factor” miała średnio 2,97 mln oglądających, co przełożyło się na 19,89 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (więcej na ten temat).

Autor: Patryk Pallus

Wiecej informacji: Ewa Farna, X Factor

Fotoreportaże

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (472)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga