Ewa Świecińska nie jest już pełnomocnikiem zarządu TVP, została odwołana ze stanowiska

Zarząd Telewizji Polskiej odwołał Ewę Świecińską ze stanowiska pełnomocnika zarządu ds. restrukturyzacji redakcji opraw - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Ewa Świecińska nie jest już pełnomocnikiem zarządu TVP, została odwołana ze stanowiska
Fot. AKPA

Od roku Świecińska nadzorowała restrukturyzację w redakcjach opraw anten głównych (TVP1 i TVP2) i anten tematycznych. Proces ten przeprowadzany był w ramach wdrażania nowej struktury. Ewa Świecińska zajmowała się tym w randze pełnomocnika zarządu TVP, a stanowisko objęła w lutym ub.r.

Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w poniedziałek Ewa Świecińska została odwołana z zajmowanego stanowiska, ale nie odejdzie z Telewizji Polskiej. Z naszych informacji wynika, że pozostanie pracownikiem TVP.

Dwa tygodnie temu informowaliśmy o zmianach w kierownictwie powołanej w grudniu ub.r. agencji kreacji, oprawy i reklamy - Piotr Kania został odwołany ze stanowiska dyrektora (obowiązki szefa agencji przejęła Katarzyna Adamiak-Sroczyńska). To właśnie jego pracę nadzorowała Ewa Świecińska.

Ewa Świecińska w 2017 roku wyreżyserowała film dokumentalny „Pucz”. Jest twórczynią wielu filmów dokumentalnych (w br. nakręciła „Świątynię” i „Świętego z marginesu”) oraz drugą reżyserką filmu fabularnego „Smoleńsk”, a także reżyserka spotów emitowanych w ub.r. w TVP z okazji Dnia Flagi i Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych. Pracowała też wiele lat jako dziennikarka, w latach 90. m.in. jako wydawca w „Wiadomościach” TVP1 i RTL7, a potem jako szefowa publicystyki TVP3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol