SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fabryka Marketingu wypromuje podlaskie za granicą, oferta Euvic Effect odrzucona za "rażąco niską cenę"

Fabryka Marketingu wygrała przetarg władz województwa podlaskiego na promocję tego regionu na wybranych rynkach zagranicznych. W postępowaniu odrzucono ofertę Euvic Effect z uwagi na "rażąco niską cenę".

W przetargu władz woj. podlaskiego oferty złożyło pięć agencji: oprócz zwycięskiej Fabryki Marketingu także Tarraya, Aplan Media, Novitzky i Euvic Effect.

Ofertę tej ostatniej odrzucono z powodu "rażąco niskiej ceny". Jak podano w uzasadnieniu, zaoferowana przez agencję cena (153 750 zł) była "niższa o co najmniej 30 proc. od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania". Mimo wezwania Euvic Effect nie złożyła wymaganych wyjaśnień, dlatego finalnie ofertę tej agencji odrzucono.

Województwo podlaskie realizując działania z zakresu promocji wizerunkowej pozycjonuje się w kraju i za granicą wykorzystując hasło „Podlaskie zasilane naturą” („Podlaskie fuelled by nature”). Ma ono wskazywać, że w Podlaskiem mariaż natury i technologii jest możliwy, a ochrona nieskażonej przyrody nie musi hamować rozwoju gospodarczego. Na potrzeby promocji gospodarczej województwa podlaskiego wykorzystywane jest hasło „Podlaskie - naturalna droga rozwoju” („Podlaskie Region – the natural place to do business”), które ma w subtelny sposób nawiązywać do motta przewodniego promocji regionalnej, koncentrując się przede wszystkim na walorach gospodarczych i potencjale inwestycyjnym województwa.

Podlaskie w Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii

Kampania regionu będzie obejmować Belgię, Francję, Niemcy, Wielką Brytanię i kraje bałtyckie. Będzie skierowana do potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych. Jej celem będzie prezentacja atrakcyjności inwestycyjnej województwa podlaskiego i jego potencjału gospodarczego, budowa pozytywnego wizerunku regionu, jako miejsca skłaniającego do podejmowania wyzwań, inspirującego do poszukiwania nowych kontaktów biznesowych, kreowanie obrazu województwa podlaskiego jako miejsca nowoczesnego, dysponującego dużym potencjałem rozwojowym i inwestycyjnym.

Dodatkowo ma promować firmy prowadzące działalność na terenie województwa podlaskiego oraz wytwarzanych przez nie produktów i oferowanych usług oraz zwiększyć rozpoznawalność regionu wśród potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych przedsiębiorstw podlaskich.

Budżet: 5,32 mln zł

Działania reklamowe będą prowadzone na antenach zagranicznych stacji telewizyjnych, w mediach społecznościowych (co najmniej 4 rodzaje social media),a także w zagranicznych czasopismach biznesowych/branżowych wydawanych drukiem lub formie elektronicznej. Kampanię zaplanowane w okresie od lI kwartału 2022 roku do lutego 2023 roku.

Do zadań Fabryki Marketingu należeć będzie opracowanie strategii realizacji kampanii, planu jej wdrożenia oraz określenie sposobu monitorowania realizacji kampanii.

Budżet na działania w social mediach wynosi 3 mln zł brutto, na kampanię w telewizji - 2,2 mln zł, a na prasę - 120 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu wypromuje podlaskie za granicą, oferta Euvic Effect odrzucona za "rażąco niską cenę"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl