SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook: nowe narzędzia dla reklamodawców

Facebook wprowadził nowe możliwości optymalizacji kampanii prowadzonych za pośrednictwem Audience Network, Instant Articles oraz reklam in-stream.

Facebook zapowiedział, że zapewni wydawcom informację na temat możliwych wyników działań za pośrednictwem Audience Network, Instant Articles oraz reklam in-stream. Reklamodawcy będą mogli sprawdzić przed uruchomieniem kampanii, gdzie ich kreacje mają największą szansę powodzenia.

Reklamodawcy będą mogli także z poziomu konta stworzyć listę kategorii witryn i aplikacji, na których nie chcą wyświetlać swoich kreacji. Takie rozwiązanie ma usprawnić tworzenie spójnych list dla setek osobnych kampanii i tysięcy kreacji.

Ponadto reklamodawcy otrzymali możliwość wyboru rodzajów plasowanych reklam za pośrednictwem formatu opt-out.

Reklama typu in-stream to funkcja dostępna dla reklamodawców, która umożliwia zamieszczanie trwających 5-15 sekund reklam wideo w trakcie transmisji wideo na żywo oraz nagrań wideo na Facebooku. Ponieważ opcje targetowania dla filmów typu in-stream są wybierane na podstawie zainteresowań odbiorców, różne osoby oglądające ten sam materiał wideo widzą inne reklamy.

Audience Network pozwala na rozszerzenie zasięgu kampanii reklamowych poza platformę Facebook. Dzięki temu marketerzy mogą dotrzeć do odbiorców w witrynach i aplikacjach m.in. na komputerach, urządzeniach mobilnych i telewizorach z dostępem do internetu. Audience Network stosuje te same zasady targetowania, pomiaru i emisji, które obowiązują na Facebooku.

Przychód Facebooka sięgnął w I kwartale br. 8,03 mld dol. - o 49 proc. więcej rok do roku, zysk netto osiągnął poziom 3,06 mld dol.

Dołącz do dyskusji: Facebook: nowe narzędzia dla reklamodawców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://netpoint.systems
Reklama na FB to strata pieniedzy, ludzie spedzajacy czas na FB nie sa w tzw trybie kupowania, FB jest dobry dla reklamy wizerunkowej a wiec takiej na ktora zadna mala i srednia firma nie moze sobie pozwolic poniewaz takie reklamy nie generuja sprzedazy od razu tylko buduja swiadomosc marki, trzeba bardzo duzo wlozyc a efekt koncowy nie jest pewny. W swiecie internetu najlepsza reklama jest reklama w Google i nie mowie tu o pozycjonowaniu ktore kiedys bylo najtansza i najskuteczniejsza forma reklamy internetowej, dzisiaj to juz ruletka, mowie o AdWords, ktos kto wie jak poprowadzic kampanie trafia idealnie w target i zarabia pieniadze.
odpowiedź